RECENZIJA Dubravka Mažar, Vanesina Škrinjica

Moj prvi susret s knjigom Dinah Jefferies prošao je izvrsno i baš sam zadivljena ovom pričom. Drago mi je što me ova knjiga privukla i veselim se pročitati i ostala njezina djela. Dinah je kraljica raskošnih opisa krajolika, ljudi, prirode, hrane, odjeće, mirisa i ja sam tijekom čitanja imala pred sobom zbilja impresivne, živopisne i bogate slike Burme i to me uvijek kod neke knjige osvoji. No osim toga, ovo je izvanredna i napeta priča o potrazi jedne sestre i zaprekama s kojima se suočila na tom putu.

Belle Hatton 1930-ih nakon očeve smrti odlazi u Burmu raditi kao pjevačica, a potaknuta isječkom iz novina kojeg je pronašla kod pokojnih roditelja kreće u potragu za sestrom Elvirom koja je tamo oteta kao beba. Odmah nailazi na razne prepreke, prijetnje, anonimne poruke i tračeve. Uz nju je američki novinar Oliver koji joj želi pomoći u potrazi, no može li mu vjerovati?

Uz Belle paralelno pratimo i priču njezine majke Diane koja nam daje pozadinu cijelog događaja oko nestanka bebe i razjašnjava što je sve proživljavala radi toga i kakva ju je nepravda sustigla.

Autorica je sjajno prenijela emocije i Belle i majke, uistinu ćete suosjećati s njihovom tugom, ali i srećom. Atmosfera je doista napeta i neizvjesna, teško ćete odlučiti kome u cijeloj priči vjerovati, a završetak knjige veoma me iznenadio i raznježio pa čak i utješio. Dinamična, životna i uzbudljiva priča prepuna božanstvenih prikaza te prelijepe zemlje, znatiželje i iščekivanja. Čeka vas fenomenalna avantura ?

Izvor: Vanesina Škrinjica