L. J. Shen je autorica bestselera USA Todaya i Washington Posta. Piše suvremene ljubavne knjige, živi u Kaliforniji sa suprugom, sinom i mačkom. Kad ne piše, uživa u čitanju dobre knjige uz čašu vina i gledanju omiljenih serija na HBO-u i Netflix-u. L.J. Shen zna kako osmisliti snažnog, bogatog i  arogantnog muškog lika koji će vam se svidjeti već od prve stranice, tvrdoglavu junakinju i priču vrijednu čitanja.

3c52539c-b21e-48c4-bd40-dca0f2f59dc0

”Zakačila” sam se za ovu knjigu već od njenog objavljivanja kada sam na stranim bookstagram profilima ugledala divnu ružičastu naslovnicu. Sami opis me privukao na prvu iako nisam do tada ništa znala o ovoj autorici niti čitala njene romane. Kad je stigao i naš primjerak iz Mozaik knjiga jedva sam čekala krenuti s čitanjem. Ne moram vam ni reći da sam knjigu pročitala skoro pa u jednom danu.

Kradljivac poljubaca romantična je priča koja uključuje dva lika koji jedno drugo ne podnose od dana kad su se upoznali. Naša junakinja Francesca Rossi, kćerka je moćnog oca koji je svoje naslijeđe gradio na nepošten način i na leđima građana Chicaga. Uvijek je bila u pozadini i znala je da neće imati puno izbora oko odabira nsvog supružnika, ali postoji jedan muškarac kojeg želi i to je Angelo. Na službenoj zabavi pod maskama na kojoj se pojavila sa svojim roditeljima susreće se s Angelom i oboje djeluju uzbuđeni što će uskoro započeti svoj život zajedno.

Pred sami kraj zabave Francessca se nalazi na terasi i prilazi joj muškarac koji nosi Angelovu masku i strastveno ju poljubi. Kad tajanstveni muškarac skine masku, Francessca upoznaje senatora Wolfea, bogatog i moćnog muškarca koji očito ima skrivene namjere. Ni sama nije bila svjesna da će za nekoliko dana biti zaručena upravo za senatora Wolfa. Njezin otac besramno je sklopio ugovor sa senatorom i dao mu svoju kćer na pladnju. Vidljivo je da Francessca njega ne želi i da se osjeća zarobljeno u njegovoj palači, ali koji su njegovi planovi s njom i postoji li iza grube i bezobrazne vanjštine ipak meko srce senatora?

Dugo se nisam ovoliko nasmijala i ovoliko uživala u jednom ljubavnom romanu. Kako bi moja kolegica Antonia (Mali dnevnik čitanja) rekla jednom riječju: Terapija. Knjiga koja suzbija stres, opušta i stvorena je za relaksaciju i guštanje. Likovi su mi se jako svidjeli, oboje imaju eksplozivne osobnosti tako da vaš čeka borba karaktera i vatromet od početka do kraja. Moram reći da sam nakon čitanja prvog romana ove autorice ozbiljno u napasti pročitati još koji. Sveukupni dojam je da sam oduševljena ovom romantičnom pričom koja vas u isto vrijeme i nasmijava i začuđuje. Autorica je je isporučila snažne emocije i roman prikazala na jedinstven i dinamičan način koji oduševljava. I još moram napomenuti da smo Čitateljica i ja imale buddy reading ove knjige pa smo usputno onako ženski komentirale sve zanimljive scene iz romana tako da vam i to preporučam zato što će vam čitanje biti puno zabavnije ?