RECENZIJA Dijana Kovačević, Books & Sweets

Velika sam obožavateljica tv serije ”Djevojke na zadatku” (Rizzoli & Isles) snimane po knjigama autorice Tess Gerritsen. Odnos između dva glavna lika, detektivke Jane Rizzoli i forenzičke patologinje Maure Isles, posebna je vrsta ženskog prijateljstva u kojem se većina nas pronalazi. U Tessinim romanima nisu sjajni samo likovi, već i priče s misterioznim zapletima. Knjiga ”Posljednji preživjeli” deseta je u nizu i iako se likovi pomalo razlikuju u nekim sitnicama i knjiga i serija su sjajne! Tess Gerritsen liječnica je i autorica brojnih bestselera, a najpoznatija je upravo po ovom serijalu.

Detektivka Jane Rizzoli pozvana je na dužnost na svoj slobodan dan, stigavši na mjesto zločina zatekla je višestruko ubojstvo obitelji, a samo jedno dijete je preživjelo, udomljeni dječak Teddy Clock. Kako se on s ovim tragičnim događajem ne susreće prvi put, jer ubijena je i njegova stvarna obitelj, detektivi sumnjaju da je cijeli slučaj upravo s njim povezan.

Forenzička patologinja Isles nalazi se u nezahvalnoj situaciji, jer nakon što je svjedočila protiv policajca njen odnos s ekipom iz bostonske policije je pomalo zategnut, uključujući i odnos s najboljom prijateljicom detektivkom Rizzoli. Njihovo prijateljstvo se lagano obnavlja jer nisu u stanju dugo se ljutiti jedna na drugu.

Tražeći sigurno mjesto za Teddyja, Jane ga odvodi u Eversong, privatnu školu koja se bavi djecom, žrtvama nasilnih zločina. Jane i Maura otkrivaju jezive poveznice između Teddyja i dvoje djece u školi iz također ubijenih udomiteljskih obitelji. Zajedno će pokušati otkriti što se događa i kako da zaštite ovu djecu.

Radnja ovog desetog po redu romana u serijalu se vrlo brzo zahuktala kao i uvijek kad je riječ o dvojcu Rizzoli i Isles, ali nažalost ne mogu reći da me povukla, nekako kao da mi je taj detektivski žanr nakon toliko godina postao izlizan. Nemam zamjerke na stil jer pisanje je uredno i čitljivo pa priča teče bez napora. Ali očekivala sam da će sami zaplet biti daleko veći nego što je na kraju bio, pa sam imala osjećaj iznevjerenosti nakon čitanja. Ovog puta ‘Djevojke na zadatku’ su mi draže u kraćoj formi televizijske serije, ali unatoč tome veselim se novim romanima u serijalu, samo očekujem da ih Tess malo jače začini.