RECENZIJA Dijana Kovačević, Books & Sweets

Loreth Anne White autorica je nekoliko bestseler romana na Amazonovim ljestvicama u kategoriji trilera. S više od tri milijuna prodanih knjiga diljem svijeta, finalistica je nagrade ITW za trilere, trostruka finalistica RITA-e, te dobitnica brojnih nagrada. Novinarka je koje živi na pacifičkom sjeverozapadu i Kanadu naziva svojim domom. Kad ne piše i ne smišlja priče vrijeme provodi na jezerima i u šetnji sa svojim psom.

Loreth Anne White još jednom donosi zapetljanu krimi priču koja će vas držati u napetosti od prve do posljednje stranice, ništa manje od nje nisam ni očekivala. Roman o bogatašima i njihovim tajnama, ubojstvu bez tijela, te jednoj sluškinji i njezinom misterioznom dnevniku. Na početku ništa nije kako se čini, svi lažu i likovi su baš čudni, niti jedan mi se nije svidio i svi su mi bili sumnjivi, pa se za otkivanje tajni trebalo vratiti malo dalje u prošlost.

Radnja se odviju u Vancouveru i započinje pozivom starije susjede koja u noći začuje vrisak i prijavljuje to policiji. Policija pretražuje susjednu kuću i nalazi krv, ali ne i tijelo. Tu u priču ulazi Kit, sluškinja koja radi mahom za bogate parove, ima problem s njuškanjem, jer kad odradi svoj posao ostavi si dovoljno vremena da pregleda sve privatne stvari vlasnika kod kojih radi. Ona progovara kroz svoj dnevnik, a na Instagramu vodi dvostruki život prikazujući se kao potpuno drugačija osoba od one koja je. Ako je nešto u obitelji sumnjivo, ako netko krije neku tajnu, budite sigurni da će Kit to prva otkriti.

”Napokon pronađeš dokaz da nisi ti  lažljivac nego svi ostali. A u tom se dokazu skriva dokaz o još većoj izdaji koja te duboko pogađa. Potkopava sve što si mislila da znaš o svom životu.”

Autorica nas pomalo upoznaje s pozadinskim pričama likova, ne samo Kit, nego i Daisy i njezinog supruga Johna kod kojih Kit trenutno radi, kao i istražitelja koji rade na slučaju. Od samog početka jasno je da Daisy i John nisu dobri ljudi i da skrivaju puno više od onog što je vidljivo na površini. Autorica je u jednom romanu obradila nekoliko tema, od razmaženih bogataša, seksualnog napada, ubojstva kao i sive zone koju su neki prešli samo tako, bez razmišljanja. Iako mi je osobno roman mrvicu slabiji od Pacijentove tajne, autorica me svejedno uplela u svoju mrežu i ne samo da nisam naslućivala što se točno događa, već sam cijelo vrijeme pozorno pratila kud će odvesti ove likove. Loreth Anne White sad je već profilirano ime čije romane ne preskačem jer uvijek oduševi i ne pristaje na osrednje, pa s njom ljubitelji trilera mogu odmah znati na čemu su. Velika preporuka.