Julia Quinn je autorica bestselera New York Timesa. Ona voli razbijati mit da pametne žene ne čitaju (ili pišu) ljubavne romane. Netflix je 25. prosinca 2020. premijerno prikazao seriju Bridgerton, temeljenu na njezinoj popularnoj seriji romana o istoimenoj obitelji. Druga sezona premijerno je prikazana 25. ožujka 2022. dok se treća željno iščekuje. Napisala je gotovo četrdeset knjiga, uglavnom ljubavnih romana, a kada ne piše većinu vremena provodi zagovarajući ciljeve u koje snažno vjeruje.

Toliko volim knjige Julie Quinn da vam to ne mogu opisati i baš kad pomislim da me ne može više iznenaditi ona se pojavi s ovakvim romanom. Dakle Andrew i Poppy su next level, a kad u priču još uključi otmicu, otvoreno more i gusare, to je bilo to. Ja nisam neki pretjerani fan gusara niti u knjigama niti u filmovima, ali ovi gusari, OMG! Toliko mi je zabavno bilo ovo čitati, dugo me neka knjiga nije toliko oraspoložila. Male laži su bile sjajne, ali ova mi je još bolja. 😀

Poppy Bridgerton je odvažna, neovisna i pustolovna pa nije ni čudo da se lako uvali u nevolju. Pronašla je napuštenu špilju i morala ju je istražiti, znatiželja je ipak jača od svega. Tamo pronalazi sakrivene tajne, dok nju pronalaze dva gusara. Ne znajući što bi s njom odvode ju na brod i sakrivaju u kapetanovim odajama dok on ne dođe i ne odluči što dalje. Andrew Rokesby ne može ugroziti planirano putovanje u Portugal, pa odlučuje da će gospođica Bridgerton morati s njima, kao zatočenica gusara.

”Bila se zaklela samoj sebi – i to baš ove večeri! – da neće osjećati zahvalnost ni prema jednom od muškaraca na ovom brodu, ma koliko ljubazni bili, ali čini se da nije mogla potisnuti onaj izdajnički poriv u sebi da se baci kapetanu oko vrata i hiljadu puta kaže hvala.”

Oboje su tvrd orah, a Poppy je drska baš kako žene u obitelji Bridgerton znaju biti. Na brodu ne smije nikuda jer posada vjeruje da žena na brodu donosi nesreću pa je prisiljena ostati zatvorena u kapetanovoj sobi. Likovi imaju sjajnu kemiju, nevjerojatno su opušteni oko cijele situacije i romansa je definitivno slow burn. Polako primjećuju jedno drugo, zaljubljuju se, a da toga nisu ni svjesni.. Nisam imala prevelika očekivanja od Rokesby serijala, ali knjige su me oduševile, sve jedna bolja od druge, ostala nam je još samo jedna da zaokruži priču.