J.K. Rowling je autorica sedam knjiga o Harryju Potteru, koje su prodane u više od 500 milijuna primjeraka, prevedene na više od 80 jezika i prema kojima je snimljeno osam filmskih hitova. Nastavila je Harryjevu priču kao odrasle osobe u kazališnoj predstavi, Harry Potter i ukleto dijete, koju je napisala s dramaturgom Jackom Thorneom i redateljem Johnom Tiffanyjem. Godine 2020. vratila se izdavaštvu za djecu s bajkom The Ickabog. Dobila je mnoge nagrade i priznanja za svoje pisanje. Ona također podupire brojne ciljeve putem svoje dobrotvorne zaklade, Volant, i osnivačica je dobrotvorne udruge za djecu Lumos. Živi u Škotskoj sa svojom obitelji.

Božićni praščić je još jedna čarobna priča iz pera omiljene nam autorice. J.K. Rowling koja svojim pisanjem osvaja srca ne samo najmlađih nego i odraslih. Majstorsko pripovijedanje i nevjerojatni svijet mašte koji je izmislila ne samo da će vas osvojiti nego ćete obožavati ovu knjigu i sigurna sam čitati ju iznova. Zaokupila me neobičnim i simpatičnim likovima baš kao i u HP serijalu, a ilustracije Jima Fielda dodatno su zaokružile ovu priču. Poglavlja su kratka, ali slatka pa je time i radnja puno dinamičnija, i stvarno sam uživala u čitanju.

U knjizi pratimo avanture dječaka Jacka i njegove igračke praščića DP-a. Na samom početku dječak prolazi kroz tešku rastavu svojih roditelja i utjehu traži u svom prijatelju praščiću koji ga je uvijek tješio i za vrijeme rastave roditelja, promjene doma i škole. U svojoj novoj miješanoj obitelji mora se prilagoditi i novom tati, ali i novoj sestri koja u napadu bijesa baca DP-a kroz prozor automobila. Njih dvoje kreću u potragu za izgubljenim praščićem i na putu upoznaju mnoštvo zanimljivih likova. Priča prikazuje jednu normalnu obitelj i stvarne probleme s kojima se susreće, rastava roditelja, selidba u drugi grad, ostavljanje prijatelja i pronalazak novih, te kako to sve zapravo teško pada jednom djetetu.

”Dar Par maleni je praščić igračka napravljen od istog materijala kao mekani ručnik. U svojem trbuščiću ima malene plastične kuglice te ga je zabavno bacati. Njegovi su mekani papci točno prave veličine za brisanje suza.”

Ova knjiga je predivna, priča je to o ljubavi i gubitku, ali i hrabrosti i nesebičnosti, kao i da nam uvijek ostaje nada u bolje sutra. Usput je i idealan poklon za nadolazeće blagdane.