Alka Joshi autorica je međunarodnog bestselera Žena koja je slikala kanom. Napisala je trilogiju JaipurŽena koja je slikala kanom, Čuvari tajni Jaipura i Francuski parfem na indijski način. Njezin debitantski roman, Žena koja je slikala kanom, odmah je postao bestseler New York Timesa i odabir književnog kluba ReeseWitherspoon. Prevedena je na dvadeset i devet jezika i trenutno je u pripremi i istoimena serija na Netflixu. Joshi je rođena u Indiji, a u SAD je s obitelji došla s devet godina. Diplomirala je na Sveučilištu Stanford i magistrirala na Kalifornijskom koledžu za umjetnost.

Sjajna trilogija Alke Joshi započela je 1950-ih sa Ženom koja je slikala kanom, gdje smo se upoznali s Lakshmi i njezinom mlađom sestrom Radhom. U Čuvarima tajni Jaipura 1969. godine pratimo Malikovu priču, dok posljednja knjiga u serijalu Francuski parfem na indijski način počinje 1974. godine i fokusira se na Radhu. Ona je sad udana žena, živi u Parizu sa suprugom Pierrom i njihove dvije kćeri. Izrasla je u neovisnu ženu, radila u parfumeriji, a sada gradi svoju karijeru radeći za majstora parfumera. Ubrzo joj se pruži prilika razviti miris sa svojim potpisom za velikog klijenta pa slijedom toga putuje natrag u Indiju u potragu za savršenim sastojcima. Dok njezina karijera cvjeta, njezin brak se raspada. Njezin suprug Pierre ne podržava strast koju ona gaji prema karijeri i želi tradicionalnu žena koja će ostati kod kuće s djecom. Uz sve to njezina tajna iz mladosti prijeti ubrzo biti otkrivena i uništiti sve što je do sada gradila.

Radnja je smještena u Parizu i Indiji i priča je nevjerojatno dobro napisana. Meni osobno malo slabija od prethodnih, ali i dalje na nivou. Autorica zna sjajno opisati okruženje, mirise i boje koje provlači kroz roman, u nekim dijelovima me u potpunosti transportirala u Indiju. Ovo je obiteljska saga od koje se opraštamo upravo ovim posljednjim nastavkom, a fokus je kao i dosada na ženama i borbi s kojima se suočavaju sve žene, a posebno obojene. Iako se knjiga može čitati samostalno, ipak bih vam preporučila da pročitate trilogiju redom jer su svi likovi povezani i tako ćete najbolje pratiti njihov rast i razvoj. Pružit će vam bogatu sliku Indije i života u njoj, žene i njihove uloge od najbogatijih do najsiromašnijih, ali i promjene u društvu kako je vrijeme odmicalo. Sad kad je gotovo malo mi je i žao, ali autorica je na najbolji mogući način ispričala i lijepo zaokružila ovu trilogiju.