Loreth Anne White autorica je bestselera na Amazonovim ljestvicama, Washington Postu i Bildu. S više od 3 milijuna prodanih knjiga diljem svijeta, nominirana je za ITW Thriller Awards, trostruka je finalistica RITA-e, ukupna dobitnica nagrade Daphne duMaurier, finalistica Arthur Ellis i dobitnica više drugih nagrada u industriji. Bivša novinarka, danas spisateljica, živi na pacifičkom sjeverozapadu, dijeleći vrijeme između otoka Vancouver, skijališta u Coast Mountains, i rustikalne kolibe na obali jezera u Cariboou. Kada ne piše i ne smišlja priče, naći ćete je na jezerima, u oceanu ili na stazama sa svojim psom gdje pokušava – bezuspješno – izbjeći medvjede.

Još jedan sjajan psihološki triler koji iskače iz gomile istih. Nisam čitala prvu prevedenu knjigu ove autorice koju su svi hvalili, ali sad nakon ove svakako planiram. Napeto od samog početka, zanimljiva radnja i komplicirani i zagonetni likovi čine glavna obilježja ovog sjajnog romana. Dvostruka vremenska linija uvijek je dobro došla jer znate da vas u jednom trenutku čeka sjajan rasplet priče.

Roman je smješten u malu zajednicu Story Covea i prati istragu o smrti trkačice, susjede koja je pronađena mrtva jednog jutra. Postavlja se pitanje je li riječ o nesreći ili ubojstvu, a kako to obično biva u malim zajednicama tako je i ova puna skrivenih tajni koje čuvaju njezini stanovnici.

”Nije važno kako osoba izgleda izvana, nego kako se osjeća iznutra. Jer svatko ima osjećaje. Ljubav, povrijeđenost, izdaju ili ljutnju, bijes, depresiju. A ponekad izvana ne možete vidjeti koliko su ljudi slomljeni ili nesretni iznutra. Svaka osoba na ovom planetu, kaže njegova majka, ima osobne boli i čežnje. I svi imaju svoje tajne.”

Lily Bradley i njezin suprug Tom imaju savršen život. Dvoje djece Phoebe i Matthewa. Lily radi kao psihoterapeut, a Tom je profesor na lokalnom sveučilištu. Lily je u posljednje vrijeme paranoična, stalno ju prati osjećaj da ju promatraju i strah da će njezina dugo skrivana tajna biti otkrivena i uništiti život nje i njezine obitelji. Tom je pronašao ubijenu trkačicu te ga se odmah tretira kao glavnog osumnjičenog u istrazi. I on ima svoje tajne koje bi mu mogle popločati put do zatvora.

Ova je knjiga ispričana iz nekoliko različitih perspektiva, ali autorica je sve odlično uklopila pa nećete imati onaj osjećaj zbunjenosti. Dovoljno je da vam kažem da ni detektivka u ovom serijalu nije bez tajni i skrivenih motiva pa je sve skupa ovaj roman dovelo na zavidnu razinu napetosti. Ne mogu vam previše otkriti o samoj radnji, a da ne bude spojlera, pa zasad samo ovoliko. Nadam se da je dovoljno da vas zainteresira. ?