RECENZIJA Dijana Kovačević, Books & Sweets

Juliju Quinn ne treba posebno predstavljati, ona je autorica brojnih bestseller romana New York Timesa. Diplomirala je na Harvardu i Radcliffeu i jedna je od samo šesnaest članova Kuće slavnih američkih pisaca ljubavnih romana. Knjige su joj prevedene na 32 jezika, a najpopularnija je upravo po svom serijalu knjiga o obitelji Bridgerton.

Ljepše od raja je prvi roman u serijalu o obitelji Smythe-Smith, a kako obožavam knjige Julie Quinn jedva sam dočekala zaviriti i u ovu. Roman je tako osvježavajuć, sve što mi treba nakon napornog radnog dana je velika šalica kave i nova priča Julie Quinn. Slatko, romantično i u poznatom stilu koji ili volite ili ne volite, a ja volim! ? Nije mi ovo omiljeni roman Julie Quinn, ali sam baš uživala u njemu i ako ste ljubitelj romantike onda ga ne propustite.

Marcus je još od ranog djetinjstva najbolji prijatelj Daniela Smythe-Smitha, a njegova sestra Honoria je bila mala dosadna ženska smetnja dok su se družili u djetinjstvu. Sad kad su stariji, Daniel upada u nevolje i mora pobjeći u Francusku – ali prije nego odlazi traži od Marcusa da pazi na Honoriju dok njega nema. Honoria je u potrazi za mužem – ne zato što se želi udati, već zato što svira u kvartetu Smythe-Smithe koji svake godine priređuje koncert u kojem nastupaju sve neudane dame iz obitelji. Ne moram ni spomenuti da ni jedna on njih nema sluha i da je taj koncert zapravo prava muka za gledatelje. Izvući se može jedino udajom pa bi ju u tom slučaju zamijenila neka mlađa rođakinja.

Za oko joj je zapeo Gregory Bridgerton, nije da joj se nešto posebno sviđa, ali zgodan je i iz dobre je obitelji pa Honoria na njega gleda kao na kartu za izlazak iz kvarteta. Tu se pojavljuje Marcus koji se sasvim slučajno često nađe u blizini Honorije čak i u trenutku kad ozlijedi nogu i dobije strašnu infekciju. Honoria se osjeća dužnom brinuti za njega, pa se na neko vrijeme sa svojom majkom doseli na Marcusovo imanje. I tu počinje prava drama, akcija, operacija noge i puno kolača. ?

Zanimljiv uvid u neka potpuno drugačija vremena i neke nama strane avanture. Likovi su još jednom mladi, vrckavi i simpatični članovi uglednog društva koji će vasnasmijati dok ćete čitati ovaj roman. Veselim se nastavcima.