Jennifer Hillier autorica je bestselera USA Todaya, njezin roman Sve što činimo u mraku časopis NY Times opisao je kao “propulzivan i jeziv”. To je ujedno i knjiga godine, prema odabiru urednika Amazona. Autorica je još šest drugih psiholoških romana, a njezine knjige objavljene su na dvadeset i tri jezika. Ona je Kanađanka filipinskog podrijetla, rođena i odrasla u Torontu, boji se mraka iako piše o stvarima koje se događaju u mraku i živi sa suprugom i sinom.

Dovoljan je jedan sjajan roman da postanemo obožavatelji nekog autora, to mi se upravo dogodilo s Jennifer Hillier kada sam pročitala Sve što činimo u mraku. Izvrstan roman s kompliciranom pričom koja se osjetljivo bavi mračnim temama, ali ispričanim na stručan i realan način uz autentične likove.

”Svaka knjižara, svugdje, isto je mirisala. Mirisala je kao dom.”

Priča počinje s Paris Peraltom koju pronalaze natopljenu krvlju, dok drži oštru britvu. Njezin stariji suprug – multimilijunaš komičar Jimmy Peralta – leži mrtav u njihovoj kadi. Paris je naravno optužena za njegovo ubojstvo, no kao i svaki put to nije sve što se krije ispod zatečene površine. Paris nije ono za što se predstavlja, a ovaj će je slučaj izložiti ispitivanju koje neće moći podnijeti. U isto vrijeme, podcaster Drew Malcolm oživljava interes za ozloglašeni kanadski slučaj ubojstva star dvadeset pet godina, koji uključuje zloglasnu ubojicu Ruby Reyes, poznatu i kao Ledena kraljica, koja će uskoro biti puštena na uvjetnu slobodu. Autorica nas intrigira činjenicama sve dok se ove dvije priče ne sudare.

Priča je ispričana u šest dijelova, a priča nam ju glavni lik, Paris Peralta pa tako sve uglavnom doživljavamo iz njezine perspektive. Psihološki triler / drama koja majstorski drži čitatelja u neizvjesnosti do samoga kraja. Nabijena emocijama i šokantnim događajima da ju je teško odložiti sa strane, jako se brzo čita i baš mi se svidjela. Ako ste u potrazi za malo drugačijim, uvjerljivim trilerom, onda ne tražite dalje, Sve što činimo u mraku je upravo to.