RECENZIJA Dijana Kovačević, Books & Sweets

Angela Marsons britanska je autorica krimića. Prodala je više od tri i pol milijuna primjeraka svojih romana koji su prevedeni na dvadeset osam jezika. Radila je kao zaštitarka u trgovačkom centru Merry Hill. Budući da su je tijekom dvadeset pet godina odbijali brojni izdavači, izdala je tri knjige u svojoj kriminalističkoj seriji 2015. pod digitalnim izdavačem Bookouture. Glavni lik kriminalističke serije je detektivka Kim Stone, a uspjeh digitalno objavljenih knjiga o njoj rezultirao je ugovorom s izdavačem Bonnier Publishing Fiction. Potpisala je ugovor za ukupno šesnaest knjiga u serijalu s Bookoutureom, a zatim i za dodatnih dvanaest, čime je broj porastao na ukupno dvadeset i osam. Svoju ljubav prema pisanju otkrila je još u osnovnoj školi.

Nakon što pročitam svaki od romana o Kim Stone, jedva čekam sljedeći. Nekad me vrijeme i noviteti koji izlaze spriječe da ju odmah pročitam, ali kad dođe na red onda je uživanje zagarantirano. Već vam je jasna moja ljubav prema ovom serijalu i uopće me ne smeta činjenica da je toliko romana u planu, dapače, baš im se veselim.

Ovo je peti nastavak koji nas ponovo vodi u svijet Kim Stone. Počinje se pojavljivati njezin neprijatelj koji izaziva kod čitatelja lagane trnce i mislim da ga je autorica savršeno utkala u ovu knjigu. Kim i njezin tim istražuju ubodnu smrt žrtve krađe automobila, ali Kim već na prvu sumnja u tu priču, nešto jednostavno nije u redu. Broj žrtava s istom ubodnom ranom se povećava, ali to je sve što ih povezuje. Dokazi im se pojavljuju na kapaljku. Isprepliće se i slučaj teškog psihopata, Alex Thorne se vraća s planom izlaska iz zatvora s jasnim ciljem da uništi Kim. Dvije radnje isprepletene su do zadnjeg detalja, a tempo je brz, napet i uzbudljiv do samog kraja.

Likovi su realistični i kao i u svim prethodnim knjigama s novim spoznajama o svakom od njih. Kim se ponovno suočava sa psihološkom eksplozijom zbog svoje interakcije s Alex Thorne, Bryant još jednom dokazuje da je Kimina stijena i najbolji prijatelj, a ne samo partner. Ova knjiga se može čitati i samostalno, ali da biste razumjeli bogatstvo likova, trebali biste početi od početka. Ne mogu dovoljno preporučiti ovaj serijal. Za mene je ovo must have page turner koji moram pročitati!