Mary Kubica autorica je bestselera New York Timesa i USA Todaya mnogih napetih romana, uključujući Dobru djevojku i Pronađi me. Bivša profesorica povijesti u srednjoj školi, Mary je diplomirala povijest i američku književnost na Sveučilištu Miami u Oxfordu, Ohio. Živi izvan Chicaga sa suprugom i dvoje djece. Njezin prvi roman Dobra djevojka bio je izbor Indie Nexta u kolovozu 2014., dobio je nominaciju Strand Criticsa za najbolji prvi roman i bio je nominiran za Goodreads Choice Awards u kategoriji debitantskih Goodreads autora i u Mystery & Thriller za 2014. Trenutno radi na svom sljedećem romanu.

Pronađi me je slow burn triler s kojim mi je trebalo neko vrijeme da se priča počne zahuktavati i da stvari sjednu na svoje mjesto. Na početku ide dosta sporo dok se neke stvari ne krenu otpetljavati, no kad uđete u priču onda vam napetosti neće nedostajati.

Nestala je Shelby Tebow, mlada, novopečena mama koja je jednu večer izašla na trčanje i više se nije vratila. Glavni osumnjičeni je naravno njezin suprug jer je brzo izašla na vidjelo istina o njihovim razmiricama u vezi. Nedugo nakon toga nestaje još jedna žena Meredith Dickey. S njom je nestala i njezina šestogodišnja kćer Delilah. Žene ne samo da su živjele u istom susjedstvu, nego je Meredith bila doula i pomogla Shelby pri porođaju. U nekoć mirnoj zajednici susjedi koji su poznavali Meredith kreću u potragu za njom i njezinom kćeri, ali ta priča završava tragično kad Meredith pronađu mrtvu u hotelskoj sobi uz poruku ”Nikad je nećete pronaći.”

Jedanaest godina kasnije mlada žena tetura šumom, prljava i vidno zlostavljana pokazujući znakove iscrpljenosti tvrdeći da je Delilah. Pratimo paralelno prošlost i sadašnjost koju pripovijeda više likova. Već sam spomenula da mi je trebalo neko vrijeme dok stvari u romanu nisu krenule na bolje, ali nakon toga je priča postala zanimljivija i napetija. Ovaj roman ispunjava kriterije uspješnog trilera uz nekoliko obrata i dosta dobar zaplet.