Emily Henry autorica je bestselera New York Timesa; Book Lovers, People We Meet on Vacation i Jezero od riječi. Piše priče o ljubavi i obitelji za tinejdžere i odrasle. Studirala je kreativno pisanje na Hope Collegeu i Centru za umjetnost i medijske studije. Živi i piše u Cincinnatiju. Njezine su knjige objavljene u Buzzfeedu, časopisima: Oprah, Entertainment Weekly, The New York Times, The Skimm, Shondaland, Betches, Bustle i drugima.

Kroz roman Jezero od riječi sam se prvi put susrela s ovom autoricom i oduševila me. Ne samo da je naslovnica privlačna, zato sam ju i uočila na Instagramu, već je i priča koja stoji iza nje predivna, pa sam ju čitala i prije našeg prijevoda. Ovo nije samo zabavno i pahuljasto štivo već je puno više od toga. Povest će vas na emotivno putovanje, nasmijati, ali i rasplakati. A ja želim pročitati sve što ona u budućnosti napiše.

Naša glavna junakinja January Andrews spisateljica je rom-com romana čiji život nije savršen, suočava se s očevom ljubavnicom za koju nije ni znala da postoji neposredno nakon njegove smrti. Majka joj boluje od raka i pomalo je u svom filmu pa January ne može uvijek doprijeti do nje. Seli u kuću na plaži u kojoj je živio njezin otac i pokušava odlučiti kako dalje. Tu susreće susjeda Augustusa Veretta koji je turobni pisac književne fantastike, skroz suprotno od January. Njih dvoje nisu se sreli u najboljim okolnostima, ali kako bi malo popravili situaciju odluče baciti okladu. Svaki od njih će napisati roman žanra o kojem piše onaj drugi, a čiji roman bude uspješniji taj je osvojio okladu.

”I’ve always admired that. The way your writing always makes the world seem brighter, and the people in it a little braver.”

Kako bi pomogli jedno drugom provesti će određena istraživanja, svaki u svom području i pokazati onom drugom kako se pripremaju za pisanje. Ti mali izleti na koje idu zapravo im pomažu da se sprijatelje i malo po malo počnu otkrivati svoje tajne. Autorica na savršen način gradi likove i njihovu priču, dio po dio. Zanimljivo je upoznati živote pisaca, kako funkcionira pisanje romana, kako bez obzira na probleme u privatnom životu moraju sjesti i odraditi svoj posao kao i bilo tko drugi.

Ne želim više o samoj radnji kako vam ne bih otkrila previše, ali Jezero od riječi je jedna od najljepših knjiga koje sam pročitala prošle godine. Likovi su nezaboravni, a pisanje je prekrasno, priča vas obuzme već s prvim stranicama. Pisanje Emily Henry stvara ovisnost tako da jedva čekam uploviti u novu avanturu s njezinim likovima, nadam se da radi na novom romanu, jer sam sve objavljene već pročitala. ?