Pravi se mrtva četvrta je knjiga u serijalu o istražiteljici Kim Stone. Ovo je jako brzo postao moj omiljeni kriminalistički serijal, a autorica svakom novom knjigom nadmaši sva moja očekivanja jer kako serijal ide dalje tako mi je svaki nastavak sve bolji i napetiji. Kako joj to uspijeva? Nema puno serijala koje bi se obvezala čitati, još pogotovo kad čujem da imaju petnaest nastavaka, ali ovdje ne mogu dočekati prijevod svake sljedeće knjige. Nema stagnacije i predvidljivih likova, ona uvijek uspije pronaći nove i zanimljive priče. Užitak je promatrati likove kako rastu, ali vidljiva je i strast i predanost s kojom autorica piše svaki novi nastavak. A Kim Stone jednostavno obožavam, baš je opaka detektivka. Ako ste čitali prethodne knjige iz serijala, onda znate da je i ova jednako dobra, ako ne i bolja, a vi koji niste ne znam što čekate.

”Kim je učinila što i uvijek kad bi uspomene na prošlost prijetile da je svladaju. Vratila se poslu i otvorila dosje muškarca zvanog Bob.”

I ovaj put pratimo istražiteljicu Kim Stone i njezin tim koji su poslani u Westerley, centar za forenzičko istraživanje koji je poznat i kao farma tijela. Ustanova u kojoj proučavaju tijela u raznim stadijima raspadanja u svrhu medicinskog istraživanja. Nakon što tim stigne i obiđe objekt otkrivaju tijelo mlade žene pretučene do smrti i tako ovaj rutinski posjet postaje glavnim predmetom istrage ubojstva, a sve se još više zahukta kad se počne pojavljivati više tijela s istim ozljedama. Angela Marsons u svojim romanima stvara prilično uvrnute ubojice i napetu priču koja vas ostavlja u šoku. Stranice se kao i u prethodnim romanima okreću brzinom munje.

Kim Stone je moj omiljeni lik u detektivskim serijalima, ima tešku prošlost, ali ju uvijek uspije izolirati i posvetiti se potpuno slučaju na kojem radi. Slijedi svoju intuiciju i znanje kako bi dobila prvu poveznicu s ubojicom. U ovim romanima nema zastoja, tempo koji prati priču je na zavidnom nivou od početka do kraja. Ponovo vas čeka sjajan zaplet, užasna priča i složeni likovi s dovoljno adrenalina da mahnito čitate do samog kraja. Dok pišem ovu recenziju pristigla mi je i sljedeća knjiga iz serijala pod nazivom Krvne veze i već sad znam da neće dugo čekati svoj red na čitanje.