Izgubljene djevojčice treći je u nizu kriminalističkih romana o istražiteljici Kim Stone, autorice Angele Marsons. Jedno je jasno, ona zna kako napisati napeti krimi roman i s nestrpljenjem očekujem svaki sljedeći. Obožavam stil pisanja ove autorice, kao i lik njezine glavne detektivke. Ima nešto u njezinim romanima što je izdvaja od drugih u ovom žanru.

U ovom romanu su otete dvije djevojčice i to na dan koji je trebao biti sasvim običan za dvije prijateljice; sati plivanja u centru za razonodu, a zatim ih preuzima jedna od njihovih majki. No Charlie i Amy nije pokupila jedna od majki, već su se našle svezane u stražnjem dijelu kombija i otete. Scene s djevojčicama su bile izrazito realne, ne pretjerane i mislim da ni jedan čitatelj neće ostati imun na njih. Karen Timmins je Charliena majka, odrasla je s Kim, nisu bile prijateljice ali su išle u školu zajedno, pa kad sazna da su djevojčice otete ona odmah traži da slučaj dodijele upravo njoj, jer samo njoj vjeruje. Kim okuplja svoj tim od povjerenja, sve su to redom likovi koji su nam poznati iz prijašnjih romana.

Anonimni dopisnik šalje poruku roditeljima, jedini način da se njihovo dijete vrati je da ponude što veći iznos otkupnine, samo jednu djevojčicu će pustiti i to onu čiji roditelji ponude više novaca. Emocije su opipljive, počinju i svađe među roditeljima jer je svakom prioritet upravo njegovo dijete, a otmičari imaju jasan cilj. Slučaj je povezan s istim koji se dogodio prije 18 mjeseci gdje su otete dvije, a puštena samo jedna djevojčica. Na Kim je da otkrije kako su ovi slučajevi povezani i gdje su nestale djevojčice.

S obzirom na oštar pristup Kim Stone u društvenim situacijama, pomislili biste da joj neće biti dodijeljeno da se bavi javnošću u bilo kojem svojstvu. No, budući da je u ovom slučaju pozvana da vodi istragu, njezin šef ju je upozorio da drži pod kontrolom svoje ponašanje. Angela Marsons ne bježi od najgorih vrsta zločina niti najgore vrste kriminalaca i njezina glavna junakinja Kim nije netko s kim biste htjeli biti neprijatelj.

U ovo knjizi vas od početka čeka opipljiva napetost koja ni u jednom trenutku ne popušta, tako da nećete baš opušteno sjediti i čitati, srce će vam uzbuđeno lupati, a stranice se neće okretati dovoljno brzo sve do samog završetka. Ovaj serijal svakim svojim nastavkom postaje sve bolji i bolji. Mislim da mi nikad neće dosaditi čitati o avanturama Kim Stone.