Lesley Kara je polaznica kolegija ”Pisanje romana” na Faber Akademiji. Završila je studij engleskog jezika na sveučilištu Greenwich, prethodno je radila kao medicinska sestra i tajnica, a potom je postala predavač. Živi na sjevernoj obali Essexa. ”Glasine” su njen debitantski roman ujedno bestseller Sunday Timesa i najprodavaniji krimi/triler roman u 2019. godini. Njezin drugi roman naziva ”Who Did you Tell?” izlazi uskoro.

Samohrana majka Joanna i njen sin Alfie preselili su se u mali primorski gradić Flinstead, kako bi se maknuli od stresa gradskog života i živjeli bliže Joanninoj majci. Alfie je u školi u Londonu bio maltretiran od strane svojih vršnjaka, pa je selidba bila za njegovo dobro. No taj potez pokazao se teškim i za majku i za sina, jer je i jednom i drugom teško sklopiti nova prijateljstva i uklopiti se neprimjetno u novu sredinu čemu su se nadali. Jednog dana Joanna čuje uznemirujuće glasine da ubojica djece živi među njima u njihovom mirnom gradiću, i u očajničkom pokušaju da je prihvate druge majke i da pomogne sinu kako bi stekao nove prijatelje, Joanna donosi odluku koja će joj zauvijek promijeniti život. Ne misleći o posljedicama ona širi glasine među majkama.

Duboko će požaliti odluku koju je donijela…

Ono što Joanna ne zna jest da glasine koje je proširila uopće nisu glasine već činjenica. 1969. godine desetogodišnja djevojčica Sally McGowan ubila je petogodišnjeg Robbieja Harrisa. Zatvorena je odslužila svoju kaznu i na kraju je ponovo puštena u zajednicu pod drugim identitetom. Sally nije baš sretna zbog mogućnosti da joj se otkrije pravi identitet i odluči poduzeti neke akcije kako bi to spriječila. Ono što je započelo kao nedužna glasina najveća je pogreška koju je Joanna ikad napravila.

Zabavan i napet debitantski roman Lesley Kare govori o razornoj snazi tračeva i šteti koja se može nanijeti riječima. Kako je sama radnja knjige postavljena u malom gradu automatski stvara atmosferu sumnje, jer odjednom svi postaju osumnjičeni, a sve što ste mislili da znate o svojoj zajednici vrlo brzo pada u vodu.

Sjajno je pročitati još jednu knjigu koja za glavnog lika ima snažnu, samohranu majku, koja duboko istražuje svoje majčinstvo i izazove s kojima je suočena. Joanna se brine za svog sina i izuzetno mu je posvećena, a njen majčinski zaštitnički odnos prema sinu čini ju još realnijim likom. Ova knjiga čita se nevjerojatno brzo, jako je pitka i iznenađujuća, jer u malom gradu ništa nije onako kako se čini.