Bridgerton manija se nastavlja. Nakon što uzastopce pročitam previše psiholoških trilera potreban mi je odmak od svega, a tad uzimam novi roman iz serijala Bridgerton i krećem u avanturu odmaranja i zabavljanja uz veselo štivo. Vjerujem da me niti jedan roman iz serijala neće razočarati, a zasad mogu reći da mi je vikont lagano postao draži od vojvode. ? Vrijeme je za Anthonyjevu priču.

Anthony, najstarije dijete obitelji Bridgerton, spreman je skrasiti se i odlučio je to učiniti s gospođicom Edwinom Sheffield. Naravno, on to odlučuje jer pretpostavlja da će umrijeti mlad, istih godina kao i njegov otac te se zavjetuje da se neće vjenčati iz ljubavi, već isključivo dogovora, kako bi obitelji podarili nasljednika.

”Uvjeravam Vas, izbije li skandal na zabavi Lady Bridgerton, Vi koji ste ostali u Londonu možete biti sigurni da će sve sočne vijesti stići do Vaših ušiju najvećom mogućom brzinom. S toliko nazočnih okorjelih tračera zajamčeno nam je potpuno i detaljno izvješće.”

Društveni bilten Lady Whistledown,

4. svibnja 1814.

Naša heroina je Kate Sheffield, starija polusestra mlade Edwine. Obje sestre imaju svoju debitantsku sezonu zbog slabe financijske situacije u obitelji. Dvije sestre su jako vezane pa iako Kate nema udvarača jer nije tipična ljepotica poput Edwine, ona je tu kako bi sestri dala dopuštenje prilikom izbora budućeg supruga. Primarno se na to i orijentirala i uopće ne očekuje da bi se ona mogla udati prva. Lady Whistledown u svojim kolumnama sve češće spominje Anthonyja kao i njegovu namjeru da zaprosi Edwinu, no Kate se s tim nimalo ne slaže, smatra ga najgorim mogućim izborom za svoju sestru. Međutim, stvari se naglo počnu mijenjati kad Kate i Anthony provedu neko vrijeme na samo.

Vikont koji me volio roman je pun prepirki, tračeva i tipično protiv zgodnog i raskalašenog glavnog muškog lika. Radnja je dijelom slična prvom romanu Vojvoda i ja, ali meni nekako puno zabavnija. Anthony i Kate se savršeno podudaraju, njihova je kemija na mjestu i naravno, smijala sam se naglas svaki put kad bi se njih dvoje sreli. Iako nisam previše od povijesno ljubavnih romana, ovaj serijal mi se baš sviđa tako da jedva čekam nastaviti dalje, u dozama naravno, ne treba pretjerivati s ničim.