RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Aljoša Bagola slovenski je pripovjedač i kolumnist, kreativni direktor reklamnih agencija te predavač na fakultetu. Uz to je i muž supruge Ive i otac kćerkice Sofije. Uz sve navedeno pisao je i diplomski rad. A nakon nekog vremena i potpuno pregorio. ? Ova knjiga njegova je iskrena priča o vlastitoj pregorjelosti. Kako se suočio s kaotičnim suvremenim svijetom, stao na loptu i shvatio što mu je zaista bitno u životu.

Kako i sam kaže, ovom knjigom želio je postići to da čitatelje ohrabri na suočavanje sa samima sobom i našim pogrešnim pretpostavkama o životu. Suvremeni, ubrzani stil života gotovo nas svakodnevno dovodi do ludila. Toliko je očekivanja koja trebamo zadovoljiti, toliko zadataka koje trebamo obaviti, a uz sve to očekuje se da smo sretni, zadovoljni, ispunjeni.

Zašto dopuštamo da pretjerana, neostvariva očekivanja upravljaju našim životom? Zašto se toliko trudimo i dokazujemo zbog pogrešnih razloga? Zašto je „biti dobro“ postalo nedovoljno nego se očekuje da smo stalno presretni i ushićeni oko svega i da to putem tehnologije pokazujemo cijelom svijetu? Koliko osobna sreća ovisi o mislima, očekivanjima, životnim obrascima, optimizmu, ljubavi, kompleksima, poslu, novcima ili tehnologiji? Kada smo i zašto dopustili da žurba postane naš životni stil? Zašto nam ponos i ego ne dopuštaju priznati da je dosta; dosta preuzimanja odgovornosti, dosta dokazivanja i dosta poslušnosti i uslužnosti? Zašto sami sebi nismo na prvom mjestu?

Na ova, ali i na mnoga druga pitanja pronađite odgovore u ovoj nadasve optimističnoj i motivirajućoj knjizi koja će vas potaknuti da barem na trenutak zastanete i razmislite gdje toliko žurite, zbog koga i kome se točno dokazujete? Ako ste blizu toga da i vi pregorite onda je ovo prava knjiga za vas. A ako ste, poput autora, već pregorjeli, onda iskoristite savjete iz ove knjige i krenite ispočetka; sporije, sretnije i s užitkom.

Ovo je knjiga koju ćete rado i brzo čitati, iako se proteže na preko 300 stranica. I dok se većina self-help knjiga svodi na puko nabrajanje onoga što (ne)bismo trebali raditi, ova knjiga sve je samo ne takva. Prepuna autorovih ispovijesti, odličnih savjeta pa i duhovitih komentara, ova se knjiga čita baš kao da se radi o nekom napetom krimi romanu. Od mene imate veliku preporuku! ?

Izvor: Knjigograd