RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

O ovoj je knjizi teško napisati recenziju, a da vam ne otkrijem previše i uništim efekt iznenađenja. Već na samom početku događa se nešto čije se posljedice protežu kroz cijelu knjigu, pa što se same radnje tiče, reći ću vam samo ono što i sami možete pročitati na koricama knjige. Priča prati nestanak djeteta usred pustoši Australije, a sam događaj podići će puno medijske prašine. Joanna i Alistair, roditelji malog Noe, suočavaju se s najvećom krizom u njihovim životima i neopisivim osjećajem krivnje.

Dosta usporena radnja koju prate moralne dileme i unutarnje borbe glavnih likova, čine ovaj roman malo više dramom, a malo manje trilerom. Kraj donosi rasplet situacije, pomalo neočekivan i tužan. Već na samom početku autorica će otkriti gotovo sve, pa ovo nije triler s neočekivanim obratima i završetkom koji će otkriti glavnog negativca, ali ono što svakako ova knjiga donosi je odličan, detaljan opis likova i zanimljiva priča zbog koje će se mnogi zapitati kako bi reagirali da se njima dogodi nešto takvo.

Autorica tijekom pisanja kombinira prošlost i sadašnjost, a dio priče nam donosi Joanna, dok dio priče pripovjeda Alistairova bivša žena, Alexandra, s kojom se Alistair bori oko skrbništva nad njihovom kćerkom Chloe. Takvom kombinacijom autorica je uspjela priču učiniti još zanimljivijom jer ćemo isti događaj pratiti iz različitih kuteva gledanja i zapitati se jesu li neki događaji zaista osveta za nešto što smo ranije učinili drugima.

Kako nastaviti živjeti uz osjećaj krivnje koji vas u potpunosti izjeda, glavno je pitanje koje se proteže kroz ovu knjigu. Svi smo u nevolji drugačiji i tek kad se suočimo s pravom tragedijom otkrivamo kakvi su zaista ljudi oko nas, ali i mi sami. Mračna, dramatična priča o osjetljivoj temi mnogim će čitateljima teško pasti, ali ja vam ju svakako preporučam, naročito ako ste ljubitelji sporijih trilera čija je glavna zadaća povezivanje čitatelja s glavnim likovima, a ne samo tipična priča o nečijem nestanku ili ubojstvu.

Izvor: Knjigograd