RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Nakon poprilično konfuznog početka u kojem upoznajemo puno likova čije su priče potpuno različite i nepovezane, polagano se razvija radnja koja me prilično brzo zainteresirala. Početak mi je bio dosta težak za čitanje, ali kad sam jednom povezala priče, radnja mi je poprilično okupirala pažnju. Priča ispričana iz tri perspektive knjigu čine zanimljivom, dok će njihove priče gotovo do samog kraja ostati nepovezane, održavajući tako veliku napetost i nepredvidivost.

Svoju stranu priče ispričat će nam 25-godišnja Libby koja upravo saznaje da je nasljednica velike kuće u Londonu, samohrana majka Lucy te Henry, dječak koji je prije gotovo dva desetljeća živio u toj kući. Libby će početi istraživati povijest kuće i ubrzo shvatiti da ona skriva brojne tajne. Lisa Jewell majstorica je u postavljanju jezive, mračne scene koju je ovaj put smjestila u gotičku, zlokobnu kuću u kojoj su se događale strašne stvari, a kroz priče ovih triju likova malo pomalo otkrivat ćemo na koji su način oni povezani s tim događajima.

Sviđa mi se stil pisanja ove autorice, to kako sporo gradi priču i polako podiže tenzije, a na samom završetku servira nešto sasvim neočekivano. Ovu je priču napravila krajnje zamršenom, zanimljivom, na trenutke uznemirujućom i jezivom, dok je likove odlično okarakterizirala. Ono što mi se u ovoj knjizi malo zamjerilo jest poveći broj likova koje je ponekad bilo teško pratiti i smjestiti u njihovo vrijeme i mjesto.

Glavna tematika ove knjige svakako je disfunkcionalna obitelj, no knjiga puno govori i o odrastanju u nesretnoj obitelji, o siromaštvu i bogatstvu, nasilju u obitelji, nesretnim završecima, izdajama, manipuliranju ljudskim osjećajima, oprostu i novim počecima. Kroz veći broj likova i njihove različite životne priče autorica je provukla puno tema koje ovu knjigu čine još kvalitetnijom, a sama priča ostaje dugo u sjećanju. Kratka poglavlja su me samo tjerala da okrećem još i još stranica, a stalna izmjena likova te mjesta i vremena radnje tražila su moju punu koncentraciju. Ova priča dobra je kombinacija trilera i obiteljske drame iz koje se može izvući puno poruka pa ju svakako preporučam svim ljubiteljima ovakvih romana. 😉

Izvor: Knjigograd