RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Jules i Will savršen su mladi par; ona je vlasnica lifestyle magazina, a on televizijska zvijezda u usponu. Oboje vrlo privlačni i uvijek tako usklađeni, čine se kao idealan par, čak i nakon samo par mjeseci veze koja je brzo rezultirala zarukama, a sada i vjenčanjem.

Proslava vjenčanja održava se na izoliranom otoku Ina san Amplόre, ispred irske obale. Iako o tom otoku kruže neke jezive glasine, za Jules se ovo mjesto čini idealnim za proslavu njihovog najvažnijeg dana u životu. Na toj će im se raskošnoj zabavi pridružiti njihovi najmiliji prijatelji i članovi obitelji, a uz vrlo organiziranu i iskusnu organizatoricu vjenčanja sve bi trebalo ići po planu.

No kada gosti počnu pristizati, a otok okruže tamni oblaci, ništa više ne sluti na dobro. Previše pića, preopušteni gosti i oluja koja se sprema iznad otoka, učinit će ovu svadbu jednom velikom katastrofom. Nakon zavjeta i obreda vjenčanja započinje zabava koja neće dobro završiti. Odjednom se čini kako svi gosti imaju neke tajne razloge zašto su ovdje, kao da svi skrivaju neke tajne i nešto zamjeraju mladencima. Kada sitne laži i zamjeranja uz pomoć veće količine skupog šampanjca počnu izlaziti na vidjelo, atmosfera će se brzo zagrijati. Na ovom će vjenčanju mnoga prijateljstva, ali i ljubavne veze, doći na veliko iskušenje. Čak ni najbolja organizatorica neće uspjeti spriječiti da se ovo otmjeno vjenčanje ne pretvori u smrtonosnu igru.

Ono što je super u ovoj priči jest to što do samog kraja ne znate ni tko je žrtva, a kamoli tko je ubojica. Autorica će vas prvo dobro upoznati s likovima, a tek na kraju servirati vrlo zapetljano ubojstvo za koje su svi pomalo sumnjivi i svi imaju motiv. Pametno ispričana priča koja vas drži na rubu sjedala, naročito zadnjih stotinjak stranica, a sam kraj donosi iznenađujući završetak priče koji će u potpunosti rasvijetliti situaciju i odgovoriti na sva vaša pitanja. Sviđa mi se rasplet ove vrlo složene priče koja nam govori o tome kako nikad drugu osobu ne poznajemo do kraja, baš kao niti naše prijatelje, ali i obitelj. Svi imamo manje ili veće tajne koje kad-tad izađu na vidjelo.

Autorica nam cijelu priču iznosi kroz nekoliko glavnih likova: mladenka Jules, Hannah – pratnja mladenkinog najboljeg prijatelja, kum Johnno, organizatorica vjenčanja te djeveruša Olivia. Svako poglavlje nam priča netko od ovih likova, iz svoje perspektive i na svoj način. Na početku je malo teže pratiti radnju dok ne ulovimo likove i ne shvatimo tko je kome tko, ali čim taj dio prođe, knjiga postaje vrlo, vrlo zanimljiva. Dinamična radnja, originalna priča, zanimljivi likovi, savršen tempo kojim priča teče, isprepleteni odnosi i mnoštvo sitnih tajni iz prošlosti, jeziva okolina otoka i napeta atmosfera koja stalno prijeti dolaskom katastrofe – ovo su samo neki od opisa ovog odličnog, atmosferičnog trilera. Ovo je zaista štivo po mom ukusu, uživala sam u čitanju i od mene imate veliku preporuku.

Izvor: Knjigograd