RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

1. srpnja 2016. bio je dan koji je zauvijek obilježio obitelj Mason. Tog je dana iz njihovog obiteljskog doma oteta Daisy, njihova osmogodišnja kći, a od tada joj se gubi svaki trag. Obitelj Mason, pomalo je hladna i nepristupačna pa javnost odmah počinje sumnjati kako su oni upleteni u otmicu. No je li to zaista tako ili je to samo njihov način kako se nose s ovim strašnim događajem?

Kako istraga teče, policija nailazi na informacije koje se u potpunosti razilaze od izjava Daisynih roditelja. Umjesto da se svakim novim danom slučaj sve više rasvijetljava, ovdje se događa upravo suprotno; situacija je iz dana u dan sve kompleksnija, a odjednom su sumnjivi baš svi.

Inspektor Fawley jedan je od glavnih likova u knjizi. Nastoji istrazi pristupiti hladne glave, bez predrasuda, no njegova bogata karijera naučila ga je da je u devedeset posto slučajeva krivac netko koga je žrtva poznavala. Imajući to na umu, istragu započinje prvenstveno unutar same obitelji Mason. Također, tragedija iz prošlosti koja je zadesila njegovu obitelj ne dopušta mu da u ovoj istrazi bude previše objektivan.

Ovo sigurno nije prva knjiga koju čitate, a da je glavna tema nestanak djeteta. U zadnje vrijeme kao da svaki drugi triler obrađuje tu temu, pa ćete vjerojatno i vi biti malo skeptični kad krenete s čitanjem. No mogu vam reći da je autorica uspjela izdvojiti svoj roman u moru drugih romana s istom temom. Uspjela ga je učiniti drugačijim, ali i jako nepredvidivim. Ono što također opisuje ovu knjigu je odlična karakterizacija likova; njih nam je autorica jako dobro predočila, a njihovu psihu opisala do detalja.

Pred vama je izrazito zanimljiv, napet, nepredvidiv i prevrtljiv triler čiji će vas česti obrati potpuno izbaciti iz ravnoteže, baš kada pomislite da znate tko je kriv. Svaka stranica otkriva neke nove tajne, a čak i onda kada pomislite da je sad stvarno sve jasno, autorica će vas šokirati na posljednjim stranicama knjige i donijeti vrlo neočekivan rasplet.

Inače, ovo je prva knjiga iz serije o inspektoru Adamu Fawleyu, a čije se radnje odvijaju u Oxfordu, u kojem i sama autorica živi. Početkom ove godine autorica je izdala drugu knjigu iz serijala i to pod nazivom All the Rage. Veselim se prijevodu!

Izvor: Knjigograd