RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Mnoga djeca misle da novac pada s neba i nisu svjesni da odrasli moraju taj novac zaraditi. Junak naše priče na vlastitim je leđima osjetio što znači raditi i zarađivati. Njegov tata, profesor hrvatskog jezika, već je dugo nezaposlen, no kako bi prehranio svoju obitelj prihvaća razne poslove pa je tako do sad radio u praonici automobila, kao dostavljač pizze, kao portir u hotelu te kao Djed Božićnjak u trgovačkom centru gdje se strpljivo fotografirao s djecom.

Ovog će Uskrsa biti Zeko u istom trgovačkom centru, a pozvat će i sina da radi s njim i nosi odijelo malog zeke. Vrlo će brzo dječak shvatiti da ovo nije nimalo lako. U odijelu zeke mu je jako vruće, a i djeca znaju biti vrlo naporna. No kada idućeg dana tata i dječak budu pozvani u kućni posjet dječaku koji bi vrlo rado vidio Uskršnjeg zeku, puno stvari će se neočekivano promijeniti.

Vrlo pozitivna i poučna priča koja jednostavnim dječjim jezikom obrađuje teme kao što su nezaposlenost, manjak novca, prijateljstvo, upornost, različitost, velikodušnost, nada u bolje sutra te važnost nematerijalnih stvari.

Dječak će pronaći prijatelja, a tata novi posao baš tamo gdje su se najmanje nadali. Upravo o tome govori ova slikovnica. Nikada ne odustajte i svima dajte priliku, bez osuđivanja.

Slikovnica je namijenjena najmlađim čitateljima, ali je isto tako idealna za zajednička čitanja koja potiču maštu i brojna pitanja. Font je na nekim stranicama veći, na nekima manji, negdje je bijeli, a negdje crni pa to čitanje čini još zabavnijim. Tu su i predivne ilustracije preko cijele stranice što slikovnicu čini vrlo živopisnom i naprosto mami na čitanje.

Izvor: Knjigograd