RECENZIJA Brigita Blagajac, Pričajmo o knjigama

Nakon Šapica i slavnog nastavka Šapice i tajna zelene loptice, iz pera Slavka Sobina stiže nam nova topla priča o malom dlakavom psećem društvu – Šapice i pas koji je trčao za srećom.

Ovoga puta priča započinje igrom skrivača – Dona i Mrš igraju se skrivača u parku sa svojim dlakavim prijateljima. Dona je bila dobra u igri skrivača i sve je pse brzo pronašla, sve, osim jednog. Pogađate? Mrš je bio majstor zanata i redovito se najbolje skrivao, tako da ga nitko nije mogao pronaći. Ovog puta, sakrio se u koš za smeće i natrljao se s ribljim kostima kako bi prikrio svoj miris. Želio se popeti na drvo kao nindža, ali s obzirom da to nije mogao učiniti, morao je biti pametan i snalažljiv.

“Srećom, nema toga što se ne može nadoknaditi inteligencijom, lukavošću i maštom.”

Dok je bio zaokupljen svojim mislim, ugledao je elegantnu mačku koja je skočila sa zida na granu pa doskočila na drugu stranu zida baš kao – nindža. Opčaran njenim vještinama, Mrš je zaboravio svoje prijatelje i igru i odlučno potrčao za mačkom u želji da ga ona nauči svojim vještinama. Konačno ju je ulovio…skočivši kroz prozor zgrade za njom, no, nije očekivao da će mačka zarobiti njega…a ne on nju. S druge strane naše dlakave priče, Dona nigdje nije mogla pronaći Mrša i zabrinuto kreće u potragu s ostatkom ekipe za Mršem. Kako priča završava? Koga će još prijatelji upoznati? Otkrijte sami u zabavnoj i duhovitoj priči koju nam Sobin vješto prenosi kroz ovo malo slatko životinjsko društvo.

Situacije su to koje su, vjerujem, domišljato prenijete na životinje i koje nas još jednom uče važnim životnim mudrostima. Priča nas uči kako je u redu biti drugačiji i kako je u redu prihvatiti različitost drugih, ali i kako nam se ponekad najbolje stvari odvijaju pred nosom, kako za srećom često ne trebamo trčati jer nam je ona najčešće nadohvat ruke. Ili šape, u ovom slučaju.

“Malo bića danas slušaju jedni druge. A poslušati nekoga najljepša je stvar koju možeš napraviti.”

Slavko Sobin, Šapice i pas koji je trčao za srećom, Mozaik knjiga, 2022. – Knjigu možete naručiti ovdje.

Do čitanja,