RECENZIJA Brigita Blagajac, Pričajmo o knjigama

Tko su vještice? Misliš li da znaš sve o njima? Čime se bave? Kako izgledaju? Je li istina da vještice bacaju u vreću malu djecu? Kako lete na metli? Pitanja o vješticama je mnogo, a odgovora gotovo nimalo. Koga onda pitati? Pa djeda naravno koji

… sve znade:

kako se sova mišu prikrade,

koji je najviši vrh na svijetu

i zašto je Ahil pogođen u petu.

Marciuš Kruljac i Kosanović su dvojac koji stvara predivne ilustrirane priče. Neka njihova djela već smo imali prilike čitati, a nedavno su nas počastile i ovom originalnom pričom pod nazivom Djed i vještica. Već nas same korice ostavljaju bez teksta i najavljuju ono što nas čeka unutra – predivne, šarene, smiješne ilustracije koje vjerno prate priču koju nam Ines priča. Tko su vještice?

Dječak želi znati odgovore na svoja pitanja pa se za pomoć obraća svom djedu koji će znati kako vještica svoj dan krati i je li uistinu strašna ili je za to sve kriva mašta. Priča je to u stihovima s krasnim živopisnim ilustracijama za koje mislim da će se svidjeti svima. Kosanović maštovito preslikava stihove u prave slike koje nam olakšavaju povezivanje s pričom. Svaka stranica ove slikovnice pravo je umjetničko djelo. Tekst je prilagođen djeci koja se tek uče čitati i vjerujem da olakšava i pomaže kod čitanja i razumijevanja pročitanog. Font teksta je također prilagođen, a ni slova nisu presitna što je još jedna prednost ove slikovnice za sve mališane koji se s čitanjem tek upoznavaju.

Smiješna i zabavna, Djed i vještica jedna je od onih maštovitih slikovnica za koje vjerujem da će mališani obožavati. Stihovi i ilustracije donose čarobnu priču koja potiče na razmišljanje, kreativnost i koja razvija djetetovu maštu. Vjerujem da će nakon ove priče razgovori između roditelja i djece, kao i bake i djedova biti jako zanimljivi. Od mene imate preporuku za ovu slikovnicu – savjetujem da je što prije pročitate svojim mališanima, nasmijat ćete se i zabaviti!

Slikovnica vas čeka na webshopu Mozaik knjige.

Do čitanja,
B.