RECENZIJA Biljana Budimir, P.S.I love books

Moja ocjena: 5/5

Anne Wynter se odlično snalazi u ulozi guvernante, zadovoljna je i sretna u obitelji u kojoj se trenutno nalazi. No istovremeno, Anne skriva svoju prošlost. Prije osam godina njezina naivnost koštala ju je svega što je imala. Bila je prisiljena udaljiti se od svoje obitelji i promijeniti identitet. Nakon što upozna grofa od Winsteada, po prvi puta nakon dugo vremena dolazi u iskušenje i sve joj je teže podsjećati se da za jednu guvernantu nije osoba njegovog staleža.

I Daniel Smythe-Smith iza sebe ima prošlost koju želi što prije zaboraviti i zbog koje je tri godine bio udaljen od obitelji i u strahu za svoj život. I dalje bi mogao biti u smrtnoj opasnosti, no to ga neće spriječiti da se zaljubi. Kada ugleda tu tajanstvenu ženu, više ne može prestati misliti na nju. A nakon što je bolje upozna i shvati da nije samo ljepota ono što je krasi, mladi grof je spreman na sve kako bi osigurao njihov sretan kraj.

“Noć poput ove” drugi je roman iz serijala o obitelji Smythe-Smith.

Kad god mi zatreba štivo uz koje ću se opustiti, zabaviti se i nasmijati, znam da s Juliom Quinn neću pogriješiti. Čitajući njezine romane gotovo uopće ne skidam osmijeh s lica, a knjigu uvijek zaklopim potpuno zadovoljna. Jednostavno obožavam njezine romane.

I ovim romanom dobili smo još jednu jako zanimljivu, zabavnu i simpatičnu priču, te odlične likove koji su me odmah osvojili.
I Daniela i Anne je obilježila prošlost i odluke koje su tada donijeli. Oboje tu prošlost žele što prije zaboraviti i živjeti u miru bez neprestanog osvrtanja preko ramena, a nakon što su upoznali jedno drugo i razvili osjećaje kakvima se nisu nadali, odlučili su izboriti se za svoju sreću. I sve to unatoč ljudima koji su željni osvete i koji će učiniti sve kako bi im poremetili planove.

Priča je dinamična i roman se brzo i lako čita. Imamo svega- romantičnu ljubavnu priču, humor, tajne i dozu napetosti. Ja sam doista uživala od samog početka pa do kraja i roman vam od srca preporučujem.

“Je li to bila ljubav? Kada te bol druge osobe reže više no vlastita?”

Izvor: P.S.I love books