RECENZIJA Andrea Šikić, Mamine knjige

Kad je Netflix izbacio seriju Bridgerton prije nekih godinu i pol’, ja sam postala doslovno zaluđena. Ubrzo nakon odgledane serije pročitala sam i prvu knjigu iz serijala i rekla sebi da si neću dozvoliti istu pogrešku. Skupila sam sve nastavke i čvrsto odlučila da ću drugu sezonu dočekati potpuno spremna. I tako je vrijeme prolazilo, druge su se knjige ubacivale preko reda, a ja nikako da pročitam Vikonta.

No, onda je vrag odnio šalu. Serija izlazi u petak, a danas je srijeda. Znam da se neću moći suzdržati da ne pogledam seriju odmah, što znači da moram brzo pročitati knjigu. Iiiiii…uspjela sam! Jedno maratonsko čitanje od 4 sata koje to nije trebalo biti, ali jednostavno se nisam mogla odvojiti od Kate i Anthonyja, osim za pauzu za fiziološke potrebe. ?

Drugi roman nadmašio je sva moja očekivanja i zaista nisam mislila da ću drugi par zavoljeti više od Daphne i Simona, ali jesam. Priča prati najstarijeg brata obitelji, Anthonyja Bridgertona koji nakon godina razvrata i brige za svoju obitelj, odlučuje da je došlo vrijeme da se skrasi. Oženit će se Edwinom Sheffield, mlađom sestrom Kate Sheffield, u sezoni kad obje debitiraju i traže mladoženje. Naime, sestre Kate i Edwina su nešto slabijeg imovinskog statusa i krajnje je vrijeme da pronađu ženike kako bi svojoj majci olakšale život.

Edwina djeluje savršeno, prelijepa je, osvaja sve poglede i udvarače, dok je starija polusestra Kate u sjeni. Ipak, njih su dvije neraskidivo povezane. Kate je, slično kao Anthony u svojoj obitelji, zaštitnički nastrojena i neće dopustiti da neprikladan udvarač povrijedi njezinu sestru. A Anthony Bridgerton čini se baš takav – razvratnik, top tema biltena Lady Whistledown.

Unatoč tome što je Edwina po svim kriterijima savršena žena za njega, Anthony ne osjeća kemiju u njezinoj blizini, a čini se ni ona. S druge strane, dok se bavi razoružavanjem i uništavanjem predrasuda njezine sestre, iskre frcaju. Oboje osjećaju isto, ali ne žele si to priznati. Uz sve to, međusobno su si puno sličniji i kompatibilniji nego što su mogli zamišljati. I jedno i drugo bore se s nekim unutarnjim demonima i strahovima koje ne mogu priznati nikome. Jedan poljubac promijenit će sve…

Priča Kate i Anthony puna je emocija, iskri, kemije i meni je izazvala leptiriće u trbuhu cijelo vrijeme čitanja! ? Stranice su se okretale sama jedna za drugom, nisam mogla prestati do kraja. Nitko, ali nitko ne zna opisati romansu kao Julia Quinn, i sve slične knjige koje sam pročitala poslije samo mi djeluju kao loše kopije. Kod Julije nema dosadnih i nepotrebnih opisa, kod nje je prisutan zdrav humor i njena povijesna fikcija je totalno moderna, i zato mi je razumljivo zašto je idealna za ekranizaciju!

Jedva čekam vidjeti na ekranu kemiju ovih likova, a nakon toga, brže-bolje na treći nastavak!

Izvor: Mamine knjige