RECENZIJA Andrea Šikić, Mamine knjige

??????? ?? ???? ????? – ???????? ?? ?????????? ????????? ???̌??́?
Nova školska godina smiješi nam se iza ugla, stoga ne bi bilo loše u raspored za kraj ljeta ubaciti i trening za razvoj mozgovnih mišića. Savršen priručnik za to su ????????? ?? ?????? ????? 1 ? 2, zbirke misaonih zadataka za djecu, mlade i odrasle. Prvi priručnik sastoji se od 560 raznovrsnih zadataka raspoređenih u 13 poglavlja, a drugi ih sadržava oko 150 u 12 poglavlja. Ove fantastične mozgalice priredio je tim stručnjaka: Nataša Bucik, Valentina Bucik i Gregor Bucik. Prve Mozgalice su, s dolaskom hladnijih dana trenutno aktualne i u mom domu, jer najjednostavnije zadatke mogu rješavati i djeca od najmanje 4 godine, ali priznajem da ima i onih zahtjevnijih na kojima sam se i ja zamislila. ?U svakom slučaju, za jednu su razinu više od školskih zadataka, jer zahtijevaju puno više logičkog razmišljanja i zaključivanja, te se uz njih vježba i strategija uspoređivanja, poopćivanja, traženja zajedničkih karakteristika i razlika među njima, te pamćenje i sjećanje. Kroz ????????? će vas voditi Sofi i Plat, poticati na rješavanje jer su i sami znatiželjni rješavači raznovrsnih misaonih zadataka. Priručnik je prava vježbaonica, a svi znamo da pravog majstora čini upravo – vježba! (… ako majstor vježba) ? Knjige sadržavaju naputke i pomoć starijih je itekako dobrodošla! Osim što ćemo uživati u zajedničkom vremenu, usmjerit ćemo djecu da lakše savladaju misaone zadatke. U drugom priručniku kroz različite zadatke rješavači će se pozabaviti i vizualnom percepcijom, pravilnim slijeđenjem uputa, orijentacijom u dvodimenzionalnom prostoru, precrtavanjem oblika i matematičkim vještinama. U završnom dijelu priručnika naći ćete odgovore na neka pitanja poput onog je li kreativnost povezana s inteligencijom i jesu li ljevaci kreativniji od dešnjaka.
Školarci, sadašnji i budući – ovo je za vas, ali…i mame mogu sudjelovati! ?
Kako to izgleda, najbolje će dočarati fotografije⤵️

Izvor: Mamine knjige