RECENZIJA Andrea Šikić, Mamine knjige

Tamo sad već daleke 2000.godine Julia Quinn napisala je prvi dio svoje popularne serije romana o obitelji Bridgerton, Vojvoda i ja. Sigurna sam da nije ni slutila kakav će boom izazvati priče o Daphne, Anthonyu, Colinu….a kamoli da će 16 godina kasnije biti primorana vratiti nam ih na neki način. Tad je nastala prva iz serije romana o obitelji Rokesby,knjiga Zbog gospođice Bridgerton, ništa manje očaravajuća i odlična baš kao i svaka prethodna njena koju sam čitala.

Nisam sigurna tko je točno ovo napisao, ali potpisujem baš svaku točku!

Kao i uvijek, moram biti iskrena, pa ću priznati da mi nije bilo lako i brzo čitati ovu priču, ali ne zbog priče nego zbog mog osobnog prevelikom ushita oko Bridgertona i svega što sam čitala i gledala zadnjih mjeseci. No jednom kad me Julia potpuno uvukla u priču, dogodilo se isto što i uvijek – nisam se pomaknula od knjige do samog kraja.

Vjerojatno se pitate što još ima o Bridgertonima da Julia još nije pisala? Eh, pa ima! Generacija prije + zgodni duhoviti dodatak u obliku susjeda – obitelj Rokesby o čijim ćemo ljubavima čitati u ovom serijalu, i to nadam se, vrlo brzo u našim prijevodima.

Teško je ne uspoređivati sve vezano uz priču sa prvim serijalom, no uz brojne sličnosti, i ovaj je itekako poseban i jednako sam ga zavoljela od prve knjige.

Dvije obitelji – Bridgerton i Rokesby stoljećima su susjedi. Starija kćer Sybilla koju svi osim majke kad je ljuta zovu Billie, djetinjstvo je provela divljajući posvuda sa braćom Edwardom i Andrewom. Naime, Billie ima strašnu prirodu i energiju. Ne libi se obući hlače, jahati, raditi na zemlji, zbog čega se braći uvijek doimala kao pomalo divlja prijateljica. Ipak, opcija udaje za jednog od njih jednog dana nije isključena. No, tu je i brat George jedini od njih kojega Billie ne može podnijeti. A onda se dogodila nezgoda koja će promijeniti sve. Dok je pokušavala spasiti mačku koja je zaglavila sa stabla na krovu, a Billie skupa s njom, pri tome uganuvši gležanj, baš se George Rokesby naišao u blizini da natoči ovom prizoru i proba spasiti Billie. Od ove prve nezaboravne scene na krovu koju ću zauvijek pamtiti (da bar postane film) ?? kreće salva smijeha uz dijaloge ovo dvoje protagonista koje ćete obožavati istom silinom kao Daphne i Simona.

Kemija između Billie i Georgea je ogromna i napetost se reže nožem sve do trenutka tog čarobnog poljupca, kada dva protivnika koji se konstantno natežu i igraju mačke i miša, shvate da jedno bez drugoga ne mogu.

Taj poljubac je sigurno jedan od bolje napisanih poljubaca u ljubavnim romanima koje sam ikada čitala i mada ne znam kojeg bih sexy glumca izabrala za ulogu Georgea, u ulozi tvrdoglave Billie vidim Keiru Knightley u mladim danima.

Nitko se nije smiješio kao Billie. Nitko. Zna to već godinama, a opet…tek je sada… Opsovao je u sebi. Ovo bijaše najneprikladnija privlačnost u povijesti ljudskog roda. Billie Bridgerton, zaboga. Ona je bila sve ono što nije tražio u ženi. Tvrdoglava, glupo nesmotrena, i ako je ikada bila misteriozna i ženstvena, on to nije vidio. A opet…Želio ju je.

George

Ono u čemu sam najviše uživala u ovoj priči su definitivno glavni likovi, njihovu unutarnji monolozi i međusobni dijalozi, koji pršte humorom i toliko su prirodni i dobri da je nemoguće ne zaljubiti se u njih. Dodatno mi se svidjelo što se romansa odigrala bez ikakvih dodatnih drama, slučajnog člana obitelji koji je upao u sobu prisile na brak ili nešto slično. Oduševljenja sam i stavom i odvažnosti mlade Billie koja točno zna što želi i kako to dobiti. A George, George je baš muškarac iz snova i totalni Simon 2.0. (znam da sam rekla da neću uspoređivati)?

Ne znam kako joj uspijeva, ali Julia Quinn je još jednom uspjela napisati još jedan serijal koji se mora obožavati. Tu sredine nema. Ona je zaista Jane Austen 21.stoljeća.

Izvor: Mamine knjige