RECENZIJA Andrea Holi, Ključ za knjigu

Ako vojvoda zatraži prvi je roman u novome povijesno-ljubavnome serijalu Kako ukrotiti Carlisleove u izdanju iz Mozaik knjige. To je također prva knjiga ove autorice objavljena u Hrvatskoj. U izvorniku joj je naziv If The Duke Demands.

Ako vojvoda zatraži, vojvoda i dobiva

Miranda je stalo samo malo vremena da Roberta Carlislea uvjeri u to da je ona žena za njega. Zato se odlučuje povući ozbiljan potez – i zavesi ga. Njezin plan uključuje šuljanje u njegovu sobu i oblačenje zavodljive haljine. A tada muškarac pod maskom uđe u prostoriju, nađe je tamo i poljubi je najerotičnijim poljupcem na svijetu. Nakratko Miranda misli da je njezin plan napokon upalio. A onda on skine masku.

Sebastian Carlisle nije očekivao da će, serviranu poput najukusnijeg jela, na svojem krevetu zateći Mirandu koju poznaje d malih nogu. Nije mogao vjerovati da bi uzorna Miranda mogla biti spremna na nešto takvo skandalozno poput zavođenja muškarca. Ali nakon poljupca koji su podijelili, ne može prestati razmišljati o njoj. Iako njegovi planovi ne uključuju osobu poput Mirande, koja nije plemićkog potrijekla, ona je jedina žena koju ne može izbaciti iz glave. Hoće li je ipak načiniti svojom vojvotkinjom?

Ako vojvoda zatraži

Interesantni likovi

Eto nas na početku još jedne serije romantičnih, ali zavodljivih priča o pripadnicima londonskog visokog društva regenskog razdoblja.

Što se likova tiče, u ovoj će vam knjizi nešto zanimljivo zasigurno zapeti za oko. Govorim o protagonistici koja se upustila u pravo pravcato zavođenje. Takve se stvari u povijesnim romanima zaista rijetko događaju ili su barem puno suptilnije. Obično su muškarci ti koji to otvoreno čine. No naša se Miranda odlučila na taj vrlo odriješit korak koji nam je već na početku romana i serije dala obećanje da je ono što nas čeka zaista zamamno i pomalo papreno (Harrington zna što radi :D).

Ono što mi se najviše sviđalo u ovome romanu tiče se muškog protagonista, našeg dragog vojvode od Trenta. Radi se o jednom detalju koji mi se učinio simpatičnim i pomalo komičnim. Naime, u ovoj knjizi stoji dokaz da muškarci (čak ni fiktivni) nemaju blagogo pojma što žele od žena. Baš sam se u jednome trenutku fino nasmijala Sebastianu. Kaže on na str. 33 da čezne za svojim raskalašenim životom punim žena koji mu tako jako fali sad kad se, kao vojvoda, mora pristojno ponašati. A onda svega 10 stranica dalje okreće ploču i govori kako razmišlja o braku i želi ženu koja bi bila njegova vojvotkinja, kojoj bi se povjeravao i koja bi ga tješila. Čuj ti to, ne samo da želi vojvotkijnu koja bi omogućila nasljednika njegovoj tituli, već želi dublju povezanost s jednom ženom. Jadan naš vojvoda. Uz ovaj sam se prikaz u potpunosti zbunjenog i izgubljenog muškarca baš dobro nasmijala i zabavila.

Srećom pa je Miranda pametna žena ?

Ako vojvoda zatraži

Čitajte bez grižnje savjesti

Ako se pitate vrijedi li uzeti u ruke novu knjigu kao prvu koja predstavlja novu autoricu, moj odgovor na to je veliko da. Kao netko tko uvijek zagovara uvođenje novih autora, od mene možete čuti samo pljesak.

Ova knjiga savršena je za opuštanje uz malo romantike i dobrodošlog humora. Sebastianove i Mirandine zajedničke scene zbližavanja nabijene su ugodnom dozom seksualne napetosti koja je zaista kvalitetna i opipljiva. Drži nas zainteresiranima, ali ne draži bez ispunjavanja obećanja. Sve u svemu, nećete požaliti ako kupite ovu knjigu.

Ako vojvoda zatraži i nastavci

Romani Anne Harrington novitet su predstavljen s početkom 2022. Serijal o obitelji Carlisle jedan je od tri serijala knjiga koje je napisala, a Mozaik knjiga već je najavila i ostale tri knjige (Kad zavodnik sagriješi, Kad vrag izaziva i Kako grof zavodi).

Ako vojvoda zatraži klasični je povijesni ljubavni roman i s njime nećete pogriješiti. Zabavan je, zaigran i romantičan. Rado ćete ga čitati ako volite ovaj žanr, a izdavač se pobrinuo da naslovnice svih knjiga budu usklađene (meni osobno je to važno) pa ćete ga s ponosom moći izložiti na policu.

Jeste li ga već pročitali?

Izvor: Ključ za knjigu