RECENZIJA Andrea Holi, Ključ za knjigu

Vicious je novi standalone roman obožavane autorice erotskih ljubavnih romana, L.J. Shen, objavljen u Mozaik knjizi. Knjiga je prva u serijalu Grešnici Sainta, koji se sastoji od 4 romana.

Zlobnik Vicious

Kad se Emilijina obitelj uselila u Viciousov dom, znao je da mu je suđeno da je mrzi. Ona je bila posluga. I nevjerojatno ga je privlačila. Čak toliko da ju je odvojio od najboljeg prijatelja, čija je tada bila djevojka, i istjerao iz grada.

Deset godina kasnije, poput zlobnog moćnika kakav jest, Vicious ponovno ušetava u Emilijin život i nudi joj mogućnost da još jedanput postane njezin spasitelj. Ili krvnik.

Ona je jedina koja je prema njemu uvijek bila iskrena. Ona je vidjela ispod slojeva svih njegovih maski. I mrzila ga je jednako kao što je on mrzio nju.

Njih dvoje suđeni su jedno drugome, Vicious je to znao. Samo joj je to još morao dokazati.

vicious

Igra koju ćete izgubiti

Blogokolegice koje su čitale roman prije mene upozorile su me da je knjiga bombastična. Nije mi preostalo drugo nego uzeti je u ruke i sama se uvjeriti u to koliko su bile u pravu. Jer bile su. Ako mislite da se šalim, da možete protiv Viciousa, to je igra koju ćete izgubiti, garantiram.

Ako knjigu uzmete u ruke, očekujte neotesanca, okutnika i sirovinu od muškarca. Njegovo ime doslovno znači zlobnik. Da je drugačiji ili pitomiji, razočarao bi nas. Budite spremni na potpuno bezobraznog, nimalo otmjenog muškarca čije je ponašanje toliko fenomenalno providno da to oduševljava. Taj jadan čovjek ima tako krhko srce iza te neotesane vanjštine da čitajući doslovno jedva dočekate trenutke kada će sam sebe izdati i priznati sebi i nama da je sve to samo dobro namještena vanjština. I napravi to. Ne razočara.

Vicious je odličan lik. Istovremeno svjestan toga kakav dojam ostavlja na okolinu i ustrajan u tome da ustraje s takvim ponašanjem jer se boji što bi se o njemu saznalo da prestane igrati ulogu strašnog big bossa. Drugim riječima, svjestan je svoje ranjivosti i to baš osvježava. Iz stranice u stranicu sve nam je više jasan i istodobno postaje sve kopleksniji.

Japanska trešnja i sva njezina krhkost

Da se razumijemo, da na ulici sretnete osobu poput njega, odvalili biste mu takvu šamarčinu da bi mu još dva dana zvonilo u petama. Ovaj lik nije ovdje da bi glumio junaka. Ali je tu da nas zapali, pobudi našu pozornost, izazove da ga kritiziramo i da nam se nasmije u lice kad nas na kraju osvoji unatoč tome što svi znamo da je obični gad. Jednom riječju, on je poput burgera iz McDonald’sa – sladak i slan u jednakom omjeru, dovoljnome da poželimo više i njegova dobrog i lošeg ponašanja.

A takva je i Emilia. Nijedna pametna žena ne bi željela biti Emilia i hrvati se s cinikom poput njega, ali dok čitamo ovu knjigu, živimo i njezinu bespomoćnost, ali i odrješitost koja je Viciousa itekako pekla. Za razliku od Viciousa, čiji je čitav život bio lažan poput pametno uobličenog scenarija, Emilia je bila poput japanske trešnje, krhka, veličanstvena, iskrena i zato stvarna.

vicious

Gdje je Vicious bio dosad?

Prvi autoričin roman u Hrvatskoj bio je zanimljivi Kradljivac poljubaca, a nakon toga uslijedio je Vrabac. Ova knjiga jedna je sasvim nova razina. Kao da je autorica u njoj procvala. Ako ste čitali ovaj kratak post koji sam napisala o Shen, zamijetili ste da voli pisati o muškarcima pomalo upitnog ponašanja, pa su u sva tri spomenuta djela muški junaci upravo takvi. No Vicious je, ako mene pitate, dosad najkvalitetniji lik. Jedva čekam čitati o ostalim muškarcima iz ove serije. Već smo ih ovdje i upoznali i dosad je na njima sve obećavalo. MK, smilujte se, trebam te nastavke što prije!

Sviđala mi se slow burn romantika i kemija koja je prštala sa svake stranice. Sviđala su mi se vječna prepucavanja iza kojih je prštala privlačnost. Sviđalo mi se kako su i koliko izazivali jedno drugoga, do te mjere da su postali bolji, savjesniji ljudi. Sav taj kontrast Viciousove neotesanosti naglašavali su određeni njegovi introspektivni dijelovi koji gotovo da su bili poetični!

Sve u svemu, ova knjiga ima sve što treba imati da se ozbiljno zagrijete za ovu autoricu, ako još niste. Vjerujte mi, Viciousa ćete obožavati.

Izvor: Ključ za knjigu