RECENZIJA Andrea Divić, Cro-kultura

Općepoznata je činjenica da je važno djeci od najranije dobi razvijati ljubav prema čitanju. Na dječjim se policama često nađu i knjige Nives Madunić Barišić s čijim se likovima djeca rado druže, od njih uče i u njihovim avanturama uživaju. Autorica piše i dramske tekstove za djecu, a nagrade svjedoče da je njezin rad prepoznala i struka, kao i publika.

Urednik Zoran Maljković i Mozaik knjiga donose novi roman Nives Madunić Barišić Hana i Janko i tajanstvena buka u školskoj učionici koji će se nesumnjivo naći na popisima omiljenih tekstova. U ovom romanu, fontom i ilustracijama prilagođenom početnicima u čitanju, autorica opisuje zanimljiv početak škole i stvaranja prijateljstva. Iako namijenjen za čitateljske početke, roman se bavi univerzalnom temom prijateljstva, međuljudskih odnosa, snalaženja u novoj okolini i situacijama, kao i upoznavanjem novih ljudi. Živopisni likovi, suvremena tematika i problemi, obitelji u kojima se svatko može lako pronaći i jednostavan, čist, a toplinom bogat stil nalaze se između korica pletući priču koja se čita s osmijehom na licu. Temeljne, pa samim time i univerzalne vrijednosti – humanost, brižnost i razumijevanje u priči su stavljene u fokus i obogaćene prikazom svakodnevnih situacija. U romanu se dade iščitati i pedagoški pristup, zbog čega je priča poučna i korisna, a opet dječjem uzrastu posve shvatljiva i prirodna. Posebnu notu romanu daju i bogate ilustracije koje je načinio Darko Kreč i koje pridonose još boljem upoznavanju likova i uživljavanju u priču.

Nives Madunić Barišić i njezini Hana i Janko izmamit će vam osmijeh na lice i mnogočemu vas naučiti, a vaši najmlađi uživat će u njihovim školskim avanturama.

Izvor: Cro-kultura