RECENZIJA Andrea Divić, Cro-kultura

Sanja Pilić autorica je za odrasle i djecu uz koju odrastaju generacije, a njezin rad prepoznaje i struka i čitateljska publika. No, o njezinoj omiljenosti ponajbolje svjedoče brojna izdanja i likovi u kojima se djeca i mladi s lakoćom prepoznaju pa je tako nedavno predstavljena njezina sedamnaesta slikovnica o djevojčici Maši, kao i najnoviji roman za djecu i mlade.

Mozaik knjiga i urednik Zoran Maljković donose roman Mama, nemoj me gnjaviti. Roman je to u čijem su središtu dječak Borna i djevojčica Marina te izazovi s kojima se suočavaju tijekom odrastanja i u školi. Rastava Borninih roditelja i zacjeljivanje emotivnih rana, Marinini izazovi u školi, stereotipi o fakultetima i srednjim školama, osebujne bake i neobičan susjed – sve to zajedno tka još jednu priču koju će čitati sve generacije. Sanja Pilić vješto i nenametljivo, mladima prilagođeno progovara o modernim fenomenima poput Instagrama i virtualnih života, o problemima današnje suvremenosti, otuđenosti i neimaštini, ekološkoj osviještenosti. Smješten u Zagrebu, roman se dotiče i događanja u gradu, referirajući se na suvremena zbivanja (Kino Europa i Hrvatski glazbeni zavod). Progovarajući o prvim ljubavima, međuljudskim i obiteljskim odnosima jednostavnim jezikom i stilom, autorica ostavlja više prostora za emocije i uživljenost u priču te povezivanje s likovima.

Mama, nemoj me gnjaviti još jednom dokazuje zašto je Sanja Pilić već godinama omiljena autorica s kojom djeca i mladi rado komuniciraju, nadahnjujući ju tako za nove junake i njihove zgode koje će se s užitkom čitati!

Izvor: Cro-kultura