Adelaide Frampton odrasla je među najgorim ulicama Londona, ali sada joj je život potpuno drukčiji nego što je trebao biti. Kreće se otmjenim salonima među aristokratima, jedina obaveza joj je biti nevidljiva kako nitko ne bi posumnjao tko je ona zapravo. Brakolomka koja mlade dame spašava nesretnog života u još nesretnijim brakovima. Ali ne samo to, ona je dio žena i njihove male skupine koje se bore protiv najgorih muškaraca koji misle kako mogu sve što požele.
Vojvoda od Clayborna muškarac je koji drži do pravila, ali najviše do časti i pravednosti. Baš zbog toga stekao je mnogo neprijatelja među aristokratima. Ipak i on ima tajne, a najmanje od svega želi da ih ona sazna. Kada se njih dvoje upuste u nemoguću utrku u pokušaju spašavanja njegova brata shvatit će kako možda među njima postoji nešto tajanstveno što ih veže. Manjak kreveta tijekom njihova putovanja još je nešto što će morati prebroditi.
Ovu knjigu čitala sam skoro mjesec dana. Da dobro ste pročitali, skoro čitavih mjesec dana. To mi se stvarno rijetko događa, ali nekada jednostavno ne možemo utjecati na sve oko nas. Vrijeme i obaveze su mi oduzele svaku sekundu i mir koji mi je potreban za čitanje. Ali isto tako moram vam reći kako uopće nisam razočarana. Skoro mjesec dana ja sam uživala u njihovoj priči. Uživala sam u njima. Njihovim prepirkama, njihovom zavođenju. Skoro mjesec dana ja sam o njima razmišljala. Nikada duže nisam bila dio neke priče i jednostavno sam uživala u svakoj ukradenoj sekundi za stranicu, dvije.
Likovi su odlični, prirasli su mi srcu, oboje. Ali ne samo oni već i ostale žene iz te čudne, a hrabre ekipe. Sviđa mi se razmišljanje autorice kod stvaranja tih likova, tih žena koje se odupiru svom vremenu u kojem žive. Odupiru se pravilima, muškarcima i zakonima. Stvorila je raznovrsne likove, a svi se uvuku u srce.
Tema priče je zanimljiva, na neki svoj način originalna. Moram priznati kako mi se više sviđa i bolje mi je prikladan naš prijevod naslova knjige nego original. Bolje odgovara glavnoj junakinji priče.
Priča je u potpunosti ljubavna iako postoje dijelovi priče koji nemaju veze s ljubavnom pričom. Imamo tu obiteljske odnose, ali i nasilje. Ipak, ta strastvena ljubavna priča je u prvom planu. Sasvim dovoljno napeta i uzbudljiva.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja mi je popravljala cijeli mjesec pun obaveza i koja mi je pomogla na trenutke izgubiti se u njihovom svijetu punom smijeha i uzbuđenja.