Virginia Hughes ostala je sama. Nakon smrti roditelja postala je jedina koja mora i može održavati njihovu plantažu duhana. Iako joj nedostaje pomoć ona se ipak smatra dovoljno jakom za to. Sve dok ju jedini rođak koji je naslijedio sve pa i dugove ne pošalje u školu za mlade dame. Ipak, kada shvati kako mora otići nazad na svoju plantažu i učiniti sve za ljude koji tamo žive i rade i za sebe samu ne preže ni pred čim. A kada se šokira kada sazna koliki su dugovi i činjenicom kako je plantaža stavljena na prodaju svjesna je samo jednog, mora otići u Englesku svom rođaku, stricu koji joj jedini može pomoći. Naravno ako ga uspije nagovoriti, ali o tome će razmišljati kada dođe. Planove joj pomrsi kapetan Devlin O’Neill jer ju otima s broda na kojem putuje. Ne shvaća ga, ali ga polako upoznaje. Upoznaje i sebe i osjećaje koje prije nije imala. A dolazak na odredište je sve bliže.

Devlin O’Neill želi se osvetiti ubojicu svoga oca. Nakon što je vidio kako mu taj čovjek ubija oca pred očima zakleo se kako će doći dan njegove osvete. A ta osveta je trajala godinama. Godinama financijski uništava tog čovjeka, a kada sazna kako mlada gospođica Hughes putuje sama shvati kako bi njezinom otmicom mogao osvetu dovesti kraju. Nije mislio kako će gospođica Hughes biti lijepa, britka, pametna i tvrdoglava. Nije mislio kako će kraj nje početi osjećati nešto što nikada nije. Ipak njegov cijeli život ima smisla samo zbog osvete. Ne može ni zamisliti da bi mogao odustati od te osvete koja ga hrani godinama.

Malo sam duže razmišljala hoću li je uzeti čitati ili ne. Knjiga je prava debeljuca i bilo me strah da ću izgubiti zanimanje već na polovici knjige. Na kraju sam shvatila kako me knjiga oduševila i da sam došla do polovice knjige u trenu. Prvo me sama debljina knjige odbijala, a kada sam došla do kraja priče bilo mi je žao što je kraj i što nema još. Toliko sam se lagano uvukla u priču i toliko sam uživala.

Za promjenu mi je bilo baš zanimljivo čitati o gusarima, putovanjima brodom, mala promjena od “običnih” ljubavnih priča. A i u mjesecu smo ljubavi, baš odgovara za ovo vrijeme.

Stil pisanja autorice nije razočarao. Jako lijepo piše, drži pažnju do kraja. Dinamična je, ali nije prebrza. Nema tu ništa pretjeranog kako bi knjiga dobila na debljini. Toga sam se bojala, pretjerivanja i nepotrebnih stranica, ali toga uopće nije bilo. Sve mi je savršeno dozirano i taman po mom ukusu.

Likovi su mi super. Bore se sami sa sobom, ali i međusobno. Bore se protiv osjećaja koji se rađaju i na neki način su stvoreni kao realni likovi. Lako se s njima poistovjetiti.

Ja sam uživala i još jednom mi je bilo žao što sam odugovlačila s čitanjem te priče.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču.