Kate Donovan upravo je pokopala oca. Od njega je naslijedila restoran koji je bio dio njega, njegov život i sav taj teret pao je na nju. Mora nastaviti njegovim stopama, ali ne zna kako. Misli kako nije dorasla toj situaciji. Kako bi malo smirila osjećaje i misli njezin dugogodišnji dečko odvodi ju u tropski raj. Ipak, tamo ostaje sama jer on ima svojih obaveza, ali obeća joj se vratiti i s njom uživati ostatak odmora. Dok je sama na tom otoku upozna tajanstvenog Mitchella Wyatta. Kako provode vrijeme tako ona polako razvija osjećaje prema tom šarmantnom muškarcu. Iako je u dugogodišnjoj vezi ipak s njim osjeti nešto drukčije i posebno. I kada je mislila da joj je život odjednom krenuo dobrim putem njegov iznenadni odlazak u Chicago mijenja sve. Osjeća se povrijeđeno, izigrano i usamljeno. Nakon što se nakon par godina vide opet sve tajne polako izlaze na vidjelo.

Judith McNaught meni je najdraža autorica povijesnih ljubavnih romana, ali i s modernim ljubavnim pričama osvaja me na prvu. Mislila sam da će me malo odbiti sama debljina knjige od 528 stranica jer sam do sada shvatila kako u tako “debljim” knjigama bude previše nepotrebnih razvlačenja, ovdje to ipak nije slučaj. Nema tog razvlačenja i nema dosade. Priča je stalno u istom tonu i sviđa mi se. Doduše, imam malu zamjerku. Dobila sam osjećaj da mi je kraj priče malo ubrzan. Nekako mi se sve riješilo malo prebrzo. Mogu shvatiti zašto, ipak i ovako je knjiga dosta debela, ali meni bi taman odgovaralo još bar stotinjak stranica za taj kraj. Ali to je samo do mene. Volim njezine priče pa me tako i ova osvojila.

Njezin stil pisanja mi se jako sviđa. Lagan, dinamičan, osjećajan, detaljan, a opet tako nekako prirodan. Baš uživam u čitanju njezinih priča i uvijek nakon čitanja dobijem želju izvući s police neku njezinu koju sam već čitala.

Likovi mi se sviđaju. Kate i Mitchell su baš pravi spoj. Na početku idu polako, polako se otvaraju jedno drugome, paze, a kasnije daju svoje cijelo srce jedno drugome.

Cijela priča je napeta i uzbudljiva, ali ponajviše emocionalna. Baš je dirljiva. Ima tu humora, sarkazma, ljutnje, sve emocije pršte iz stranica. Jednostavno sam uživala i baš volim njezine priče. Bez problema se poistovjećujem s likovima i mogu ih potpuno shvatiti. A to mi je jako bitno za uživanje u priči.

Tema je dosta kompleksna, od slomljenog srca do straha za svoje dijete. Ali to morate vidjeti sami tijekom čitanja.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja budi sve emocije. Ja sam uživala.