Francesca Rossi ima sve, izgled, bogatstvo, ali nema ono što silno želi. Svoju slobodu. Od rođenja nalazi se u kavezu, zlatnom kavezu kojim upravlja njezin otac. On je na čelu Sindikata, a sve što je uče čitavog života je da joj Sindikat mora biti najvažniji. Pripremaju je za udaju po dogovoru. Jedina sreća u nesreći je što ona stvarno voli muškarca za kojeg se treba udati. Angelo Bandini, nasljednik jedne od najmoćnijih obitelji Sindikata. To bi bio brak iz dogovora, ali njoj i iz ljubavi. Sanjala je fakultet, sanjala je slobodu, to su joj oduzeli, ali ne želi da joj oduzmu i ljubav. Cijeli dan se pripremala za bal pod maskama, noseći skrivenu poruku koja joj ie dala nadu i potrebnu snagu kako bi od svoje ljubavi dobila prvi poljubac. I dobila ga je, ali od osobe koja je potpuna suprotnost osobi koju ona voli. Svijet joj se sruši kada joj se otkrije osoba ispod maske i kada nakon par dana postane njegova zaručnica, buduća žena. Ali može li se srušeni svijet ponovno podići?
Wolf Keaton je sve što svaka žena želi. Zgodan, užasno bogat, jako grub, svaka žena ga želi za sebe kako bi ga upravo ona omekšala, kako bi spustila zidove oko njegova srca. Ali to još ni jednoj ženi nije uspjelo. Mislio je da ima kontrolu, da drži sve konce u svojim rukama. A onda je upoznao Francescu. Želi ju, smatra da je ona odlično sredstvo za uništiti njezina oca. A to mu je cilj od kada je bio dijete, njezin otac uništio je njegov život, a on će preko njegove kćeri uništiti njega. Problem nastaje kada se preseli kod njega i on shvati da ona nije ono što je zamišljao. To je žena koja je inteligentna, ima svoje ja, ima svoje mišljenje, ali ima i emocije. Polako mu osvaja srce iako nevoljko. Ali što mu je bitnije, osveta o kojoj sanja ili ona?
Prvo idemo s onim što mi se svidjelo. Svidio mi se glavni lik, stvarno mi se svidio. Ne samo opisi izgleda, što je isto plus, već njegova osobnost. Užasna prošlost koja ga prati napravila je od njega poštenog muškarca s osjećajem za pravdu. Sviđa mi se i dinamičan stil pisanja. Priča lijepo teče i nema stajanja. Čita se dosta brzo što mi se stvarno sviđa. Sviđa mi se i sama tema, ljubavna priča koja je podignuta na jednu razinu više. Nije samo ljubav i seks, već je nešto ipak više od toga. Sviđa mi se što priča pršti uzbuđenjem i napetošću. Sviđaju mi se likovi koji su odlično okarakterizirani. Zapleti zbog kojih nam ne može biti dosadno. Dijalozi između glavnih likova su odlični i za pišati od smijeha. Dva lika s teškim karakterima bore se za prevlast u ljubavi.
E sada, imala sam problem tijekom čitanja ove knjige. Čitavo vrijeme sam razmišljala kako je svima wow i odlična i samo sam čekala da ju napokon uzmem u ruke i krenem čitati. A onda čuđenje. Da, priča je jako dobra, jako dobro napisana, ali meni nije bilo tog wow efekta kao kod svih. Čitavo vrijeme čitam i razmišljam kako je možda iduće poglavlje ono koje će me iznenaditi i oduševiti. Ali ništa, do samoga kraja ništa. Da sam ovu knjigu pročitala bez velike pompe oko nje priča bi mi bila odlična i to je to. Ovako mi je malo taj cijeli dojam pokvarila činjenica da je svima, ali svima do sada knjiga wow, a meni je samo jako dobra i slatka bajka. Inače to nikada nisam radila, stvorila nekakvu vlastitu stereotipnu predodžbu same knjige prije čitanja, a s ovom jesam i sada mi je krivo. Već sam si zacrtala u glavi kako će mi knjiga možda biti i najbolja ove godine, obzirom na komentare, a onda se lagano šokiram jer meni tog efekta oduševljenja jednostavno nema. Ženski lik mi je dobar, ali na momente mi je išla na živce. Priča lijepo teče, ali se na trenutke malo pogubim kada autorica bez odvajanja promijeni temu.
Kada bih morala ocijeniti knjigu dobila bi 4.3 od 5. Sviđa mi se, jako mi se sviđa, ali nije najbolja koju sam ove godine čitala. Iako, ako ima nastavaka onda ih jedva čekam, priča je stvorena za uživanje u njoj, samo nekoga će oduševiti, a nekoga neće. Mene nije oduševila da padam od oduševljenja, ali je jako lijepa moderna ljubavna bajka koja mi se stvarno svidjela.
Uživala u čitanju jesam i definitivno imate sve moje najiskrenije preporuke. Možda će vas oduševiti, a možda će vam biti odlična ili vam se samo svidjeti, ali stvarno ju vrijedi pročitati.
A sebi sam dala malu opasku, više stvarno neću sama sebe zeznuti u čitanju time što ću si prije samog čitanja stvoriti mišljenje o knjizi.