Miles Notley novi je vojvoda od Winslowa. Nikada nije niti sanjao kako će upravo on naslijediti svog oca koji ga je prognao iz obitelji i doma. Sada mora naučiti kako biti vojvoda, kako se brinuti za svoju zemlju i ljude na njoj. A u tome mu najviše pomaže pametna i energična mlada gospođica Jenson.

Emery Jenson u Wildwood stigla je prije deset godina. Njezini roditelji uvijek su bili uz nju i ona je puno toga naučila. U zadnje vrijeme, kako je njezin otac sve više bolestan, ona upravlja cijelim posjedom. Kada stigne novi vojvoda ona je u strahu kako će razotkriti bolest njezinog oca, glavnog upravitelja imanja, ali i njezinu ulogu u svemu. Kako sve više upoznaje vojvodu shvaća da nije trebala biti u strahu za svoju budućnost već za svoje srce.

Vojvoda treba ženu, a ona prava možda je upravo kraj njega.

Ovo je moj prvi susret s ovom autoricom i za sada mi se sviđa. Stil pisanja iskreno nije savršen, barem meni, ali nije ni daleko od toga. Na trenutke mi se čini kako je autorica odlučila malo ubrzati radnju. Iako sam velika ljubiteljica dinamične radnje, ovdje mi je ipak mrvicu ta radnja previše ubrzana. Htjela bih da su neka poglavlja malo sporija, detaljnija. Ali nije prepreka uživanju tijekom čitanja.

Likovi su zanimljivi i sasvim dovoljno dobro okarakterizirani. Uspjela sam se povezati s njima tijekom čitanja što je meni jako bitno za potpuni doživljaj knjige.

Sviđa mi se sami koncept priče, dječaci izgnani iz svojih obitelji koji pokušavaju pronaći svoj mir i život kakav zaslužuju. Čini mi se kako bi to mogao biti zanimljiv serijal.

Dakle, imamo priču koja se brzo čita, lagana je i dovoljno zanimljiva kako bi vam držala pažnju do kraja. Savršena za ove ljetne vrućine. Ljubavna priča koja me razveselila i s kojom sam se vratila čitanju. Jedno vrijeme sam imala malu pauzu i onda mi je bilo bitno tu pauzu prekinuti s knjigom koja će me osvojiti već nakon prvih par poglavlja. A ova knjiga je to uspjela.

Od mene imate sve preporuke za ovu ljubavnu priču koja će vam osim osmijeha izvući i suze, ali i sve emocije koje zadržavate u sebi.