Anne Wynter ima prošlost iza sebe. Tajnu prošlost koju krije od svih ostalih. Ima drugo ime, drugi život koji želi zaboraviti. U ulozi guvernante odlično se snašla i sviđa joj se obitelj u kojoj trenutno radi. Ipak, ne želi im otkriti pravu sebe. Sve dok ne upozna zloglasnog grofa Winsteada. Nakon što je godinama bio odsutan iz zemlje, na neki način prognan, vraća se svojoj obitelji. Već na prvi pogled shvati kako će joj on predstavljati problem jer prema njemu osjeti nešto što nije već dugo osjetila.

Daniel Smythe-Smith napravio je grešku koju je skupo platio. Godinama je živio u strahu za svoj život, ali sada se napokon vraća kući. Ipak, nije mislio kako će se zaljubiti čim se vrati. Ali to je nešto na što nije mogao utjecati, a ovo je bila ljubav na prvi pogled. Žena ga je očarala svojim izgledom, a kasnije i svojim umom i ponašanjem. Ipak, neprijatelj izgleda nije odustao od osvete i uskoro shvati kako više nije samo on u opasnosti.

Moram vam nešto priznati. Kada sam krenula čitati ovu knjigu očekivala sam nešto wow odmah na startu, ali to ipak nisam dobila. Prvih par poglavlja me čak nekako razočaralo. Knjiga mi se činila slabija od ostalih knjiga ove autorice. A njezine knjige obožavam. Ipak se nisam nikako mogla opustiti u potpunosti niti uživjeti u priču. A onda sam napravila pauzu u čitanju od par dana, možda mi je samo to i trebalo jer kad sam ju opet uzela u ruke uopće nisam vidjela problem koji mi je bio u početku čitanja. Potpuno sam se opustila čitajući i uživala u svakoj sljedećoj stranici. Ne znam, možda umor i obaveze promjene pogled na priču koju trenutno čitam, ali kada sam napokon imala dovoljno vremena za potpuno se posvetiti priči onda sam u potpunosti i uživala u njoj. Vjerujem kako nekada stvarno nije do same knjige već i nas samih.

Nakon što sam se napokon opustila uz priču shvatila sam kako nam je autorica opet dala jednu prekrasnu ljubavnu priču. Ima tu svega, od skrivene prošlosti koja pridonosi napetosti same priče do ljubavi za koju se vrijedi boriti. Priča je dinamična i brzo se čita. Tema je na neki način malo drukčija, nije baš svaka priča na isti način pisana. I dalje imamo odličan stil pisanja kojim nam autorica drži pažnju do samog kraja. Likovi nas opet osvajaju na prvu, to uopće nije upitno kod priča ove autorice. Zna stvoriti likove koji se jako lako uvuku u srce i likove za koje navijamo kroz cijelu knjigu. Tako jednostavna, a tako zadovoljavajuće prekrasna priča.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu ljubavnu priču koja vas neće ostaviti ravnodušnima.