Ovo je druga knjiga serijala Pravila lopova.
Lady Philippe Marbury je čudna. Jako inteligentna, pametna, brza na odgovoru, ali jako drugačija. Svaku sitnicu treba analizirati. Svoje znanje pokazuje u potpuno krivim situacijama. Vjeruje u ono što može dokazati i vidjeti. Upravo zbog toga ne vjeruje u ljubav kao osjećaj. Više ju zanimaju knjige, njezine biljke i ljudska anatomija od običnih osjećaja koji se ne mogu dokazati. Naučila je da ju drugi doživljavaju kao čudnu i potpuno nezanimljivu. Ali za dva tjedna treba stati pred oltar s jako dobrim, ali nadasve dosadnim grofom. Postat će grofica, supruga, majka, a ne zna ništa o onome što se događa iza zatvorenih vrata spavaće sobe. Zbog toga odluči provesti eksperiment, ali treba joj pomoć. I zna točno gdje tražiti. Ali kada ju taj eksperiment odvede potpuno krivim putem, može li ona slijediti svoje srce?
Cross, jedan od partnera u Palom anđelu, najozloglašenijoj londonskoj kockarnici, nije mogao niti sanjati ženu poput nje u svom životu. Njegova reputacija dovela je nju u njegov ured. Ona želi znanost, eksperiment, a vjeruje da je on prava osoba za poduku. Ali potpuno je u krivu, on je zadnja osoba koja joj može pomoći. Ali kocka je bačena. Pokušava ju maknuti od sebe, od svoga tijela koje se može odati u svakom trenutku kada se nađe kraj nje. Ona je uporna, on varkama pokušava riješiti problem. Ali možda je upravo on kojemu je potrebna pomoć?
Dok sam knjigu čitala mogli su se čuti samo uzdasi iznenađenja. Oduševljenja. Prva knjiga mi je bila odlična, ali ova je otišla čak i granicu dalje. Od prve riječi do zadnje, od prve stranice do zadnje bila sam oduševljena. Najviše od svega govori činjenica da je upravo ova knjiga zasjela na prvo mjesto najdražih knjiga, a s trona je maknula knjigu koja je tamo godinama. Jednostavno prekrasna knjiga, savršena priča.
Tema je odlična. Opasno muževan muškarac koji krije tajne iz prošlosti i njegova potpuna suprotnost, nježna, izgubljena žena koja ima više hrabrosti od bilo kojeg muškarca. Ona želi znati, želi osjetiti, on u bijegu od osjećaja. Savršen spoj koji me nasmijavao kroz cijelu priču, od korice do korice. Likovi, ajme koji likovi. Uvukli su mi se u srce i teško sam se rastala od njih. Mislim da će morati proći neko duže vrijeme dok me neki likovi, poput ovo dvoje, uspiju osvojiti. Jedno drugo nadopunjuju, jedno drugom su najveći učitelji. Autorica je savršeno okarakterizirala glavne likove. Sviđa mi se i činjenica da je autorica u priču uvela i druge likove koji nam daju nagovještaj kako su njihove posebne priče u nastavku serijala. Dopušta nam kratko upoznavanje s likovima koji će nas uskoro pokušati osvojiti.
Prekrasan stil pisanja, prekrasan smisao za humor same autorice koji je utkala svojim likovima. A oni su me uspjeli većinu vremena nasmijavati do suza. Kratki, glasni, rječiti odgovori. Razgovori između likova koji vas nasmiju, ali i stvore emocije koje ćete puštati tijelom čitanja. Suze, smijeh, ljutnja, sreća, oduševljenje, napetost i uzbuđenje. Strast koja plamti. Sve mi je savršeno, čita se dosta brzo jer je priča dinamična. Razgovori, dijalozi između likova doprinose priči koja teče kroz riječi i smijeh.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja me potpuno osvojila.