Četvrta knjiga iz serijala Kako ukrotiti Carlisleove.

Ross Carlisle cijeli svoj život posvetio je svojoj domovini. Oduvijek je htio biti junak. A sada su ga proglasili izdajicom. Izdajicom svog naroda i domovine. Isti oni ljudi s kojima se borio, uz koje je bio. Otkrio je tajne koje su neki ljudi strogo čuvali i kako bi spasili sebe odlučili su uništiti njega. Ipak, on ne odustaje i odluči se boriti za svoj život i svoje ime. A onda upozna ženu o kojoj možda ovisi, ali ona skriva više tajni od ikoga.

Grace Alden deset godina se skriva. Ne skriva samo sebe već i svog sina. Kada joj se Ross pojavi u životu mora se suočiti s prošlošću koja joj i dalje prijeti. Ali kako bi se izborila za svog sina mora zakoračiti u borbu. Ona će mu pomoći da stigne u London, ali zauzvrat on mora pomoći njoj kako bi joj sin dobio nasljedstvo koje mu pripada.

Njih dvoje zaputili su se u borbu protiv strasti koja je svakim danom sve veća. A kako vrijeme prolazi tako sve više upoznaju jedno drugo i shvaćaju koliko toga mogu izgubiti ako se prepuste osjećajima koji se rađaju.

Još jedna odlična priča iz pera ove autorice. Već sam zavoljela njezin stil pisanja tako da nisam ni sumnjala da me neće još jednom oduševiti. Serijal mi je odličan, likovi koji se stvarno lako uvuku u srce čitateljima. Tako i ovdje. Žena koja će učiniti sve za sreću i sigurnost svog djeteta. Muškarac koji će učiniti sve za pravdu. Njih dvoje naizgled nisu jedno za drugo, ali u sebi skrivaju puno više nego što izgleda. On je hrabar, ali i nesebičan, tuđa sreća mu je bitnija od njegove. Ona je nesigurna, ali dovoljno hrabra kako bi sin dobio sve što mu pripada. Svjesna da svojim dolaskom ide ravno u “ralje zvijeri”.

Nisu mi samo likovi odlični, tema priče je drukčija i posebna. Ima tu klišeja, ali sve ih volim. Ali cijeli koncept same priče je odličan. Borba glavnih likova za pravdu na drukčije načine. Ne samo njihova borba za pravdu već i promjene koje su se dogodile u njima kroz godine borbe. Deset godina prije njih dvoje su bili potpuno drukčije osobe, ali vrijeme i prilike su ih promijenile. Odličan primjer koliko se ljudi, njihovi karakteri i osjećaji mijenjaju zbog života koji im se događa.

Prošlost je ta koja nas definira, možda ne upravlja nama, ali svi učimo na svojim greškama, odlukama i kroz neko vrijeme jednostavno postanemo neke druge osobe. Pokušamo izvući ono najbolje od života, a to je borba, iz dana u dan.

Priča mi se jako svidjela, a i način kako autorica u svaku svoju ljubavnu priču uspije staviti neku vrlo bitnu životnu poruku.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja priča ne samo o ljubavi već i o hrabrosti. Priča je napeta i uzbudljiva, slatka i divna i jednostavno ju obožavam.