Thaddeus Walker Bowman Owens rezervni je vođa obrane za poznati klub Chicago Stars. Svi ga smatraju odličnim trenerom, dobrim i poštenim prijateljem, ali i šarmerom. Ima izgled koji nitko ne može izbaciti iz misli. Usprkos tome on nije sretan svojim izgledom, smatra da ima više talenta od samog izgleda. Ali nešto nema, a to je tolerancija za dive. Žene koje misle kako svijet postoji samo da bi njima ugađao. Upravo takvom smatra nju. Sve dok ju zapravo ne upozna.

Olivia Shore je operna megazvijezda. Oduvijek smatra kako mora biti savršena i za nju postoji samo savršenstvo. Ovo putovanje mora biti takvo, savršeno jer ona krije puno tajni. A tvrdoglavi, prezgodni nogometaš ne pomaže joj svojom pojavom. Ona pokušava ponovno stati na noge, pokušava ponovno biti ona poznata diva kakvom je svi poznaju. A on joj samo smeta jer pred njim je sve teže skrivati tajne.

Njoj je karijera sve, a on je muškarac koji ne pristaje ženi biti na drugom mjestu. Mogu li njih dvoje zanemariti sve ono što ih čini potpuno krivim spojem?

Ovo je knjiga za koju sam znala da me neće razočarati čak i prije nego krenem čitati. Tako je i bilo. Susan Elizabeth Phillips, mnogima kao i meni najdraža autorica. Njezine knjige uvukle su me u svijet knjiga. Upravo prva knjiga ovog serijala, Ili ti ili nitko, moja je najdraža knjiga ikada. Kako onda ne voljeti i ovu, pogotovo jer se neki likovi iz moje najdraže spominju tako da sam se na neki način čitajući ovu knjigu vratila tolike godine unazad. Opet sam bila ona tinejdžerica opčinjena stilom pisanja ove autorice. Nije me iznevjerila.

Likovi u ovoj priči su mi se svidjeli. Diva za koju svi misle da je u svom svijetu, glavom u oblacima i nepristupačna ipak krije puno više duboko u sebi. Poznati igrač kojeg prati glas zavodnika i šarmera isto puno toga krije. Ni ona ni on nisu ono što na prvi pogled vidimo. Njezina prošlost joj pokušava uništiti život, a on joj pokušava pomoći. Dok se bore s prijetnjama i obavezama koje im se nameću njih dvoje sve više i više pokazuju pravo lice i to mi se sviđa.

Opet imamo moj najdraži spoj glavnih likova, neprijatelji koji postaju ljubavnici i iako znam da je to klišej svoje vrste ipak obožavam i nikada neću prestati obožavati takve priče. Sviđa mi se to nadmetanje ovih glavnih likova koji pokušavaju nešto dokazati sebi i drugima i onda ta njihova međusobna borba stvori seksualnu nabijenost cijele priče.

Priča je ne samo seksualno napeta već i uzbudljiva jer nije samo ljubavna priča ovdje. Imamo tu i zločin, strah, kriminal. Ali i ponovno upoznavanje samog sebe. Diva mora pronaći nešto što ju čini njom. Ono što je prije uzimala zdravo za gotovo sada mora ponovno pronaći i prihvatiti promjene koje su nastale putem tog traženja.

Jedina sitnica koja mi je zasmetala u cijeloj priči je konstantno spominjanje marke sata. Kužim da se priča temelji na njihovom zajedničkom poslu promocije marke tih satova, ali po mom ukusu autorica je ipak malo previše ubacila nebitnih činjenica.

Sve u svemu priču obožavam kao i sve do sada njezine priče. Jedva čekam čitati još ovakvih priča.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja će vas ugrijati i nasmijati, ali i uzeti svu vašu pažnju.