Ovo ne druga knjiga serijala Rokesby. Serijala kojeg već obožavam.

Cecilia Harcourt ostala je sama, nakon što joj je otac umro za nju uskoro kreću problemi. Njezin brat Thomas sudjeluje u ratu, a ona prima pismo o njegovom ranjavanju. Kako bi spasila sebe, ali i brata odlazi u potragu za njim. Ali nakon dolaska u New York tamo njega ne pronalazi. Ipak, pronalazi muškarca kojeg zna samo preko pisama, njegovog prijatelja Edwarda. On je u nesvijesti i treba bolju skrb. Tu nepromišljeno ona izjavi laž koja će mu možda spasiti život, ali i zakomplicirati sve. Rekla je svima kako je njegova supruga. Time je dobila pravo njemu pokušati spasiti život, a sebi je dala bolji način za pronaći svog brata.

Edward Rokesby danima je bio u nesvijesti. Kada se napokon probudi svjestan je žene pokraj sebe. Žene za koju svi kažu da je njegova supruga. Samo postoji jedan problem, on se ne sjeća posljednjih par mjeseci. Ničega pa čak ni nje. Ali zna tko je ona. Sestra njegovog prijatelja, sestra u koju se počeo zaljubljivati preko pisama koja je slala svom bratu, ali i njemu. Ali ne sjeća se da ju je oženio. Kako? Kada? Silno želi da je to istina.

Ipak, njegov gubitak pamćenja neće trajati zauvijek i Cecilia želi iskoristiti što više vremena uz muškarca kojem je poklonila svoje srce. Tajne ju pritišću, tajne koje želi sakriti što je duže moguće. Mogu li dvoje ljudi spojeni u laži postati jedno i nakon što istina izađe na vidjelo?

Postoje te neke autorice koje jednostavno obožavam i za čije knjige jednostavno znam da ću ih voljeti bez obzira na to što knjige još nisam pročitala. Ovo je jedna od tih autorica. Jednostavno volim njezin stil pisanja i čak i onda kada sama priča nije neka najbolja taj stil pisanja je ipak podigne za ocjenu gore. Ovo je jedna takva priča. Meni osobno sama priča je odlična, ali nešto mi nedostaje. Cijelo vrijeme tijekom čitanja pokušavala sam dokučiti što je to što mi nedostaje i tek pred sami kraj knjige shvatila sam da mi nedostaje ta neka međusobna borba glavnih likova. Sve ostalo je odlično. Ali nekako mi je ta priča “preslatka”, nema te borbe i napetosti. Priča je zanimljiva i dirljiva, ali ta borba je ono što je meni najdraže u takvim pričama. Postoji trenutak u knjizi za koji sam se nadala kako će krenuti njihovo nadmetanje, ali ipak se sve za moj ukus malo prebrzo riješi.

Dakle, imamo odlične likove koji su jako dobro okarakterizirani. Imamo odličnu temu priče. Nesvakidašnju za taj vremenski period. Isto tako imamo i strast i seksualno uzbuđenje kroz cijelu priču. Imamo odličan stil pisanja koji jednostavno obožavam. I onda ja moram promaći jedini minus ovako lijepoj priči. Nema te međusobne napetosti i navlačenja, sve mi je nekako predivno. A baš sam taj dio priče jedva čekala čitati. To nadmetanje koje nas drži na rubu i zbog kojeg ne znamo što nas sve čeka na idućoj stranici. To mi nedostaje i samo zbog toga knjigu sam ocijenila s četiri zvjezdice na Goodreads platformi, inače bi dobila čistu peticu.

Od mene definitivno imate sve najiskrenije preporuke. Nismo svi ljubitelji tog “ljubavnog rata” među glavnim likovima i baš taj nedostatak istog je ono što će možda privući neke čitatelje. Ja ju jednostavno obožavam, bez obzira na taj mali nedostatak. To je autorica čije knjige jednostavno obožavam i prije nego ih krenem čitati. Nema puno takvih autorica kod mene tako da su mi sve njezine knjige na posebnom mjestu na polici.