Ovo je treća knjiga iz serijala Kako ukrotiti Carlisleove

Robert Carlisle postavio si je cilj koji pod svaku cijenu želi izvršiti. Sam sebe krivi za smrt oca, oca kojega je volio više od svega. Upravo zbog te mržnje prema sebi odlučio je učiniti oca ponosnim iako ga više nema. Postat će cijenjen u poslovnom svijetu, postat će partner u najboljoj tvrtki. To mu je cilj, ali nije računao na prepreku u obliku prekrasne žene koja će uspjeti ono što nije uspjela ni jedna do sada. Ali najveći problem je što su njih dvoje neprijatelji na suprotnim stranama. Ako dobije nju neće ispuniti svoj cilj, a ako ispuni svoj cilj zauvijek će izgubiti nju. Kojim putem krenuti?

Mariah Winslow oduvijek je bila drukčija od ostalih žena. Nju ne zanimaju “ženske” teme, ona uživa u muškom svijetu. Očeva tvrtka je sve što želi još od kada je bila mala djevojčica. Sanjala je dan kada će stati uz bok svom ocu i biti punopravna partnerica. Ali ništa ne ide kako ona želi i planira. Otac ju šokira izjavom kako je pronašao partnera koji će mu pomoći tvrtku podići još više na poslovnoj ljestvici, ali ne samo to. Taj isti muškarac koji će joj oduzeti mjesto uz oca mora joj pomoći pronaći supruga. Iako nikada nije razmišljala o braku želi se udati iz ljubavi. A sada je dobila ultimatum. Ili brak ili gubitak svega što joj je bitno. Još veći problem nastaje kada shvati kako je taj uljez u njezinom životu polako ukrao i njezino srce.

Ima tih nekih knjiga koje osvoje na prvu. A ima i takvih likova. Ovo su oni definitivno. Dva savršena lika, dva savršena spoja potpune suprotnosti. Nešto predivno i zadivljujuće. Stvarno volim kada uživam u čitanju od početka do kraja, a ova priča je upravo takva. Ne možete ne zaljubiti se u likove, priču i njihov mali osobni rat.

Autorica je stvorila vrlo intrigantnu mladu ženu koja ne staje pred problemima već ide prema naprijed. Trudi se, razmišlja, shvaća, ali i bori se. Bori se za svoju budućnost, za svoju sreću. Ne odustaje. Drukčija je, ima svoje vlastito mišljenje i ne boji ga se izreći. Svađa se i bori riječima, a ni sarkazam joj nije stran. Sve ono što žene u to vrijeme nisu smjele. Ona je iskorak u pravom smjeru. Sviđaju mi se takvi ženski likovi, one koje prkose svom vremenu.

Stvorila je autorica i odličan muški lik. Zgodan, simpatičan, ali nadasve inteligentan, osjećajan muškarac koji vjeruje u svoje snove, ali ipak pristaje slijediti drugi put zbog tuđe sreće. Definitivno obara s nogu. Svjesna sam kako je to samo fikcija, ali takve likove trebamo i u stvarnosti. Treba nam više muškaraca koji stavljaju tuđu sreću ispred svoje. A u isto vrijeme čine sve kako bi i sami bili sretni. Pronalaze kompromise. Shvaćaju životne prioritete.

Priča me oduševila. Njihov mali, osobni rat je glavna tema same priče i oduševljena sam količinom sarkazma između njih dvoje. Stvarno su me osvojili. Priča je dinamična, brza i brzo se čita, zbog čega sam zadnjih 100 stranica ostavila kako bih pročitala idući dan. Jednostavno se nisam željela rastati od njih. Toliko su me osvojili. Iako volim dinamične, brze priče od ove se nisam dala tako lako rastati. Meni najbolja iz serijala, za sada, ali vjerujem da će tako ostati još neko vrijeme.

Ali nije to samo ljubavna priča. Priča je to o oprostu, oporavku, prihvaćanju i ozdravljenju duše. Priča je to rastanku od najbližih i shvaćanju svoje boli. Priča je to o životu sa svim svojim manama.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču.