Billie Bridgerton uživa u životu. Ima najbolje prijatelje, nije udana niti planira biti, bar ne uskoro. Njezini najbolji prijatelji su njezini susjedi, Edward i Andrew Rokesby. Samo jednog brata ne može podnijeti, a to je George. Najstariji brat koji nema smisla za humor, ali ni za uživanje u životu. Jednog dana bit će nasljednik grofovije. Smatra ga dosadnim i umišljenim, a upravo on će ju na neki način spasiti. Njezin gležanj i pad s drveta razlog su njihovog druženja i provođenja vremena zajedno. Ali ni u najluđim snovima nisu se mogli zamisliti jedno s drugim. Ipak, sudbina ponekad ima svoje vlastite planove pa tako i za njih.

Ovo je prva knjiga iz serijala o obitelji Rokesby.

Generaciju prije svjetski popularnih Bridgertona tu su bili Rokesbyjevi.

Moram priznati kako mi je bilo čudno čitati o likovima nakon ostalih knjiga i likova, ali lijepo je bilo pročitati njihovu ljubavnu priču i njihov početak. Dobila sam drugačiji pogled na likove koji su mi se već davno uvukli u srce, ne znam zašto, ali stalno sam uspoređivala s Bridgertonima. Malo je bilo i čudno čitati vremenski unazad, ali brzo sam se prilagodila.

Moram priznati kako me autorica opet osvojila svojim stilom pisanja. Opet smo dobili jednu zanimljivu, ležernu priču koja mi se uvukla u srce. Priča se brzo čita, dinamična je i puna dijaloga. Dijaloga koji su me nasmijali do suza.

Iskreno, pročitala sam dosta negativnih komentara za ovu priču. Komentara kako je ova priča drukčija, slabija i iskreno sam takvu priču i očekivala. A na kraju sam ipak dobila priču koja me oduševila. Na svoj neki način je drukčija od ostalih, možda zbog likova, a opet i nekako ležernija. Ipak, potpuno me osvojila i temom i likovima. Jednostavno obožavam sve što ova žena napiše i gotovo. Svaka priča mi je posebna na svoj način.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču o likovima koji su prekrasni i koji se tako lako uvuku u srce.