Cole Clayborne ime je koji mnogi spominju. Jako dobar u onome što čini. Iako se čini kako je na krivoj strani zakona on je ipak pošten i ozbiljan u pomaganju drugima. Žene mijenja, ne želi se vezati, ali do sada nije niti sreo ženu zbog koje bi se htio smiriti. Ali nikada nije kasno. Čovjek kojega je do nedavno smatrao strancem i neprijateljem uvlači ga u posao koji nije mogao ni sanjati. Odjednom ima odgovornosti, a jedna od tih odgovornosti je mlada, prekrasna žena koja je u opasnosti.
Daniel Ryan izgubio je sve zbog pljačkaša koji su odlučili opljačkati krivu banku. Cijeli njegov svijet u jednom trenu je nestao. Sreću je zamijenila želja za osvetom. Ta želja, ta nada ga je vodila iz dana u dan u potjeri. Sada, nakon najnovije pljačke banke napokon ima trag. Postoji moguća svjedokinja. Ali nije sve tako jednostavno kako je mislio da će biti. A ni ta moguća svjedokinja nije sasvim obična. Nakon dugo vremena poželio je ženu, a toga se boji više od ičega.
Nakon što sam pročitala knjigu koja me emocionalno potpuno dotukla trebala sam neku jednostavnu, a opet zanimljivu knjigu. Ova knjiga je pun pogodak. Sasvim jednostavna, brza i zanimljiva. Već dugo nisam pročitala knjigu poput ove. Lepršava i smirujuća.
Autorica je u ovoj priči stavila više glavnih likova. Nemamo samo jedan mogući ljubavni par već dva. Ali nije samo to drukčije i posebnije. Autorica je isto tako stvorila pravi krimić. Ima tu bolesnih detalja koji će nas malo razmrdati, taman dovoljno da nam cijela priča bude još napetija i zanimljivija. Imamo i zaplete koje definitivno nisam očekivala.
Cijela priča i sami koncept priče je nešto potpuno drugačije nego ostale priče ove autorice. Možda i nije meni najbolja njezina knjiga do sada, ali je definitivno knjiga koje me najviše do sada opustila u zadnjih par mjeseci. Potpuno opuštajuće.
Osim krimi strane priče imamo tu i strast, uzbuđenje, napetost. Misteriju i pravu, iskrenu ljubav.
Ja sam uživala. Napokon sam dočekala priču o šerifu Ryanu. A kraj nisam uopće očekivala. Moram priznati da sam se uspjela iznenaditi.
Od mene definitivno imate sve najiskrenije preporuke.