Nastavljamo dalje s obitelji Ravenel i to u odličnom smjeru.

Cassandra Ravenel želi ljubav. Pravu, iskrenu, snažnu ljubav i ne pristaje na ništa manje od toga. To je glavni razlog odbijanja udvarača u prošloj sezoni. Ipak, koliko god voljela i željela ljubav, mora se udati inače će ostati sama. Tada na najgori mogući način upozna Severina. Njihova prva interakcija je njegova čudna prosidba koju ona naravno odbija. Ali od toga dana njih dvoje postaju prijatelji. A kako ga sve više i više upoznaje i njezini osjećaji se mijenjaju.

Tom Severin ima sve, a nekada davno nije imao ništa. Iako nema plemićku titulu ima sav novac potreban za sreću. Bar je tako mislio. Ipak, došao je do trenutka u životu kada mu više ništa ne predstavlja izazov. Sve što poželi on dobije. A onda upozna Cassandru i sve što želi je ona. A ona? Ona želi jedinu stvar koju on njoj ne može dati. Ljubav. On ne poznaje taj osjećaj. Niti ga želi upoznati. Ali kako vrijeme prolazi tako se njegove odluke tope jedna po jedna. A na njihovo mjesto dolaze neke nove.

Trenutno najbolja knjiga iz serijala. Severina smo već upoznali kroz prošle knjige u serijalu. Površno, ali dovoljno kako bi nas zainteresirao. Mene definitivno je i stalno sam bila na iglama i željna pročitati njegovu priču. Očekivanja su bila velika, ali definitivno ispunjena. Autorica je napravila odličan spoj likova. Tom Severin je poseban. Čovjek koji tek treba spoznati svoje osjećaje, a ona je strpljiva, odlučna, ali i tvrdoglava. Odličan spoj. Savršen spoj.

Tema priče je pomalo tužna, dirljiva. Dječak koji nije imao ništa i odbačen od svijeta postaje netko bitan. Za to je bila potrebna velika disciplina, velika volja i snaga. I uspio je. Nije odustao, ali na tom putovanju uspjeha izgubio je dio sebe. Izgubio je osjećaje, svoje srce. Žalosno je što se stanje po tom pitanju nije previše promijenilo. Danas postoji previše djece koja su zaboravljena. Ne mora nužno biti dijete bez roditelja. Ima njih puno koji trpe bol i kraj roditelja. Jedina razlika u prošlosti i sadašnjosti u vezi toga je činjenica kako je danas preko cijele te priče o djeci stavljena cenzura. Prije je to bilo vidljivo na svakom koraku, a danas se skriva prava istina. Ali istina je isto tužna kao i prije.

Da se malo maknemo od tužnog dijela priče. Priča je zapravo prekrasna i budi nadu u ljubav i iskrenost. Sviđa mi se što je priča dinamična. Riječi samo teku bez stajanja. Od početka do kraja priče sam uživala. Brza je i dosta se brzo čita. Ali je ona vrsta knjiga za koje poželite da traju duže. Toliko sam se uživjela u priču da sam odugovlačila kraj.

Priča je seksi, napeta i uzbudljiva. Prekrasna. Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu priču koja će vas ugrijati i nasmijati.

Recenziju napisala : Anamarija Jelić