Sheena Fergusson posjeduje jedno prokletstvo, a to je njezina nenadmašiva ljepota. Neprirodno je prekrasna i zbog toga je uvijek želja svih muškaraca. Ali zbog svoje ljepote i naravi je miljenica svoga oca. ON ju čuva uza sebe i do sada se nije morala udati, čime je zadobila neprijateljstvo svojih sestara. Jedino su ona i njezin najmlađi brat Niall nerazdvojni. No zbog svoje ljepote dovela se u ruke Jamesu MacKinnonu, muškarcu od kojega strepi. O njemu je čula grozne priče, a ona je provjeravala svemu. Ali zašto onda uz strah osjeća i želju za njim? Zašto se njezino tijelo rastapa od njegovih dodira?
James MacKinnon je poglavar koji je zbog svoje gluposti, trenutkom nepažnje zarobljen u Fergussonovu tamnicu. Nije mogao niti zamisliti da će poželjeti kćer svoga najvećeg neprijatelja. Dugogodišnja zavada između njihovih klanova donosi im samo probleme. A Sheena je možda izlaz za sve njih. Brak između njih dvoje je najbolji način kako bi se klanovi pomirili. Ali kako uzeti nju za ženu kada ga se boji? Može li izbrisati njezin strah nježnim poljupcima i strasnim noćima?
Meni se knjiga jako svidjela. Prva polovina knjige je jača na neki način, ima više uzbuđenja i humora, dok je druga polovina knjige nekako nježnija i smirenija. Iako i u drugom dijelu imamo uzbuđenja, zapleta i tajni ipak je nekako drugačiji stil. Meni odgovara i jedan i drugi stil jer sami spoj je na kraju jako zanimljiva i odlična priča.
Imamo dosta likova, ali glavni likovi su oni koji nam uzimaju svu pažnju. Ona je nekako neodlučna, što mi je prvo malo zasmetalo, ali onda sam shvatila da je autorica stvorila realan lik. Ona je mlada djevojka koja upravo otkriva nove osjećaje i ne zna što s njima. Osjeća privrženost, požudu, ali i strah. Dok s druge strane ne zna može li mu vjerovati jer ipak osjeća privrženost svom ocu i svom klanu. Upravo zbog toga je ona kao glavni lik u stalnoj borbi sama sa sobom. A realno, takva je svaka djevojka njezinih godina. Upravo zato je autorica stvorila ženski lik koji je realan i možemo se poistovjetiti s njom i njezinim osjećajima. Imamo i glavni muški lik koji se ne želi prepustiti svojim novootkrivenim osjećajima. Ima svoj ponos kojega se čvrsto drži, ali ako usporedimo njega i muškarca iz našega života vidjet ćemo da su stvarno isti. Muški ponos ispred svega. Zbog toga su ti likovi dobili veliku dozu realnosti, a samim time i lakše se udubimo u priču.
Meni se priča svidjela, sasvim dovoljan omjer opisivanja i radnje. Radnja ne staje već kada krene teče sasvim zadovoljavajućom brzinom.
Imate sve moje najiskrenije preporuke.