Alana živi sretno sa svojim skrbnikom u Londonu. Uživa u slobodi koju ima. Dane provodi drukčije od mladih gospođica njezinih godina i statusa. Uči se boriti, braniti, obrazuje se i druži se s neprikladnim osobama. Na svoj osamnaesti rođendan pronađe se na prekretnici svog života. Osjeća se odgovornom za svoju vlastitu budućnost i mora odabrati put kojim će krenuti. Ipak, tu odluku na kraju ne donosi ona već njezin skrbnik. Otkriva joj tajnu o njezinu podrijetlu. Otkriva joj pravu istinu o tome tko je ona. Ona je izgubljena princeza malog europskog kraljevstva? Nema izbor i mora se vratiti u svoje rodno mjesto. Ali nakon dolaska ništa ne ide po planu i ono što je istina drugima zvuči kao potpuna laž. Ona mora dokazati da je to što je. A kako dokazati nešto u što ni sami ne vjerujete?
Christoph, zapovjednik kraljeve garde u kojeg sam kralj ima najviše povjerenja. Kada se pojavi prekrasna mlada dama s pričom o davno otetoj kraljevoj kćeri on dobije odriješene ruke za otkrivanje istine. On neće birati sredstva kako bi saznao istinu, ali neće biti spreman za prihvaćanje iste. Dok pokušava saznati tko je najveća prijetnja kralju u isto vrijeme pokušava zaštititi Alanu od prijetnji. Ipak, dok je ona kraj njega u njemu se bude osjećaji koje do sada nije imao prema ženama. Zavodnik će napokon biti zaveden.
Svidjela mi se priča. Sam koncept je dobro osmišljen. Tema je odlična. Zapleti su odlični i u odlično vrijeme uklopljeni u priču. Ali, veliko ALI. Glavni ženski lik mi je nekako nedorečen. U jednom trenutku je hrabra i brza na jeziku, u drugom uplašena i u strahu od svega. Malo voli, malo ne voli, pa razumije, a onda je ljuta jer ne shvaća ništa. Znači, malo ju volim, malo ne jer mi u jednom trenutku digne živce, a već nakon par stranica ju shvaćam. To me malo “mrdalo” tijekom čitanja. Ipak, sarkazam kojim se koristi u razgovoru postojan je od početka do kraja i taj njezin dio obožavam. Dalje, tijek priče. Iako je tema odlična i sam koncept priče ipak mi se čini da je autorica malo zeznula stvar. U jednom trenutku priča teče normalno, sve je zanimljivo i onda se istina krene otkrivati brzinom munje. Neprijatelji odmah priznaju istinu. Nema zavlačenja zbog nekog dojma. Nekako mi je prebrzo razriješila tajne i misterije. Ali priča je toliko dobra da te greškice nisam toliko jako zamjerila. Shvaćam i činjenicu da bi onda to na kraju bila prava debeljuca od knjige da se istina nije tako brzo otkrivala. Ipak, nekako mi je prebrzo došao kraj.
Na Goodreads platformi ocijenila sam ju s četvorkom. Jako malo je nedostajalo za čistu peticu. Jako dobro osmišljena priča koja je ipak drukčija od drugih. Teško je danas napisati nešto što nije klišej i već viđeno/čitano, a po mom mišljenju autorica je ovdje uspjela. Iako sam svjesna čitavo vrijeme kako priča nema nikakve veze s povijesnim činjenicama tog vremena ipak sam uživala u čitanju. Jako lijepa i zabavna priča koja drži pažnju kroz čitavu knjigu.
Ja sam uživala. Malo sam se ljutila, ali na kraju sam ju ipak zatvorila s osmijehom na licu. I ne, ne kvarim vam dojam jer da bi shvatili o čemu pričam morate ju prvo pročitati. A vjerujem da vas priča neće iznevjeriti. Možda malo naljutiti, ali brzo će vas proći ljutnja kada dođete do kraja.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke.