Harriet Hathaway oduvijek je željela samo jednog muškarca. Njezinog najboljeg prijatelja. Muškarca s kojim je dijelila svoje djetinjstvo. Ali više nisu djeca. Ona je žena koja zna što želi, a to je samo i uvijek on. Jedna noć požude i strasti i obećanje koje joj daje čine ju najsretnijom ženom. A onda on nestaje i ostavlja previše pitanja za sobom na koja ona nema odgovore. Ipak, kada se vrati ne ide sve po njezinom planu. On se ženi, ali ona nije ta koju će on zaprositi. Ona nije od onih koje lako odustaju i upravo zbog tog svog karaktera bit će upletena u nešto puno veće i opasnije od slomljena srca.

Grof od Roxleyja našao se u gadnim problemima. Kada je napokon prihvatio sreću i ljubav prema Harriet odjednom sve krene u krivom smjeru. Godinama je žudio za njom i napokon je mislio kako je pronašao svoju buduću groficu, a onda mu njegov razuzdani život zada težak udarac. Upleo se u velike probleme i sada se mora oženiti ženom koju ne voli. A onu koju voli mora držati što dalje od opasnosti i svoga srca. Ali sudbina nekada ima svoj vlastiti plan.

Ovo je treća knjiga iz serijala “LJUBAVNE RIME “.

Svaka iduća mi je mrvicu bolja od prethodne. Tako je i s ovom knjigom. Glavni ženski lik je savršen. Autorica ju je odlično okarakterizirala. Smiona, hrabra, samouvjerena. Žena koja ne trpi tuđe gluposti i ne trpi besmislice. Žena koja zna što želi i usudi se to i ostvariti. Sviđa mi se što ju autorica nije stvorila kao ostale žene tog vremena. Ne pada u nesvijest zbog krive riječi. A ne pada u nesvijest ni zbog golog muškog tijela. Budimo realni, većina žena tog vremena opisana je upravo tako, a ona je poput suvremene žene. Zna svoje osjećaje, intimne i one dublje i zna što je seksualna želja. A ne boji se ni istraživati. Pravi odmak od dosadnjikavih žena. Savršena je. Glavni muški lik mi se isto tako sviđa. Sarkazam koji tvori većinu njihovih dijaloga mene je osvojio u startu. Njihove prepirke i zezanja su mi super. Pravo osvježenje.

Sviđa mi se dinamika same priče, a i stil pisanja autorice. Ima tu dovoljno zapleta kako bi nam sama ljubavna priča bila što više neizvjesnija, ali i zanimljivija. Ima tu i kriminala, klopki, ubojstava i tajni koje se tek trebaju otkriti. Sviđa mi se što je autorica dala sve od sebe kako bi stvorila priču koja drži pažnju od početka do kraja.

Od mene definitivno imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu, zanimljivu, napetu priču koja me osvojila. Sada samo čekam iduću iz serijala jer je jedan od meni boljih i dražih serijala koje sam čitala.